سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

کتابگرد بخش 23 شادی گنجی

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

گوینده وینش

کتابگرد بخش 23 شادی گنجی

آشنایی با پادکست‌های کتاب محور این قسمت: کتابگرد؛ مسافران کتاب دوست وینش قسمت گفت‌وگو با شادی گنجی را برای شنیدن مخاطبان انتخاب کرده. شادی گنجی دکترای باستان‌شناسی دارد و عاشق سفر کردن است. او دوست دارد تنها به سفر برود آن هم با شیوه‌ای که اسمش را گذاشته آهسته‌روی.

کتابگرد بخش 23 شادی گنجی

کتابگرد: مسافران کتاب دوست؛ بخش 23 شادی گنجی

 

 

شادی گنجی دکترای باستان‌شناسی دارد و کاوش‌های زیادی در ایران انجام داده. عاشق سفر کردن است و دوست دارد تنها سفر برود، آن هم به شیوه‌ای که اسمش را گذاشته؛ آهسته‌روی.

 

 

کتابگرد

 

 

کتابگرد  یک پادکست گفت‌وگو محور است که از آبان ۱۳۹۹ با میزبانی محسن پوررمضانی شروع به کار کرد. در این پادکست هربار با یک مهمان از تجربهٔ زیسته‌اش حرف زده می‌شود و در بخشی از گفت‌وگو از مهمان خواسته می‌شود که سه چیز پیشنهاد دهد که بخوانیم، بشنویم، ببینیم یا تجربه کنیم. بعدش میزبان سعی می‌کند سه کتاب به مهمان پیشنهاد دهد و یکی از آنها را به مهمانِ برنامه هدیه می‌دهد. به نظرِ محسن، میزبان پادکست کتابگرد، زندگیِ هر انسان مثل کتابی است که می‌شود آن را خواند.

کتابگرد علاوه بر تمام پادگیرها مثل کست‌باکس، اپل‌پادکست و… در اپلیکیشن و سایت طاقچه هم منتشر می‌شود. تا امروز ۸۲ قسمت از این پادکست منتشر شده و مهمان‌هایی متنوعی دارد و تلاش می‌کند ما را با دنیاهای جدیدی آشنا کند. برخی از قسمت‌های این پادکست:

قسمت ۲۴| داستان و ادبیات جنوب با احسان عبدی‌پور

قسمت ۱۶ | از کتاب باز تا رادیو راه با مجتبی شکوری

قسمت ۱۵ | از برنامه‌نویسی تا جامعه‌شناسی با جادی میرمیرانی

قسمت ۶۲ | از جذابیت‌های طبیعت تا اهمیت آب با محمد درویش

قسمت ۵۷ | از تجربهٔ مادر شدن، جذابیت‌ها و چالش‌هایش با مژده شاه نعمت‌اللهی

قسمت ۴۸ | از سفر و تجربه‌های متنوع در زندگی با سحر طوسی

قسمت ۴۶ | از دوراهی‌های اخلاقی تا پرهیز از خشونت با علیرضا امتیاز

قسمت ۶۴ | از سه معجزهٔ زندگی کتاب، کوه و گفت‌وگو با نسرین خضری

 

وینش قسمت گفت‌وگو با شادی گنجی را برای شنیدن مخاطبان انتخاب کرده. شادی گنجی دکترای باستان‌شناسی دارد و عاشق سفر کردن است. او دوست دارد تنها به سفر برود آن هم با شیوه‌ای که اسمش را گذاشته آهسته‌روی.

حامی ما باشید

این مقاله را ۳ نفر پسندیده اند

2 دیدگاه در “کتابگرد بخش 23 شادی گنجی

  1. مهدی می گوید:

    فکر کنم سفر شرط لازم پیدایش تحول در ما نیست. سفر آنهم سفر تنهایی یا هر وسیله دیگری که مارا از روزمرگی مون نجات بده میتونه باعث تحول بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *