سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

استن و جن برنشتاین

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

2017 دکترای جغرافیا، دانشگاه هاوایی مانوآ 2011 M.S.، آموزش علوم، دانشگاه ایالتی مونتانا 2005 M.A.، جغرافیا، دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا 2001 B.S.، کالج ایالتی همیشه سبز، المپیا، واشنگتن

 

جنیفر برنشتاین، دکترا، رابط آکادمیک موسسه پیشرفت و سردبیر مطالعه موردی در محیط زیست است.

او از سال 2017 تا 2022 مدرس مؤسسه علوم فضایی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی کالج ادبیات، هنر و علوم دورنسایف بود.

علایق تحقیقاتی برنشتاین در محیط زیست آمریکا، تاریخ محیط زیست آمریکای غربی، آموزش و یادگیری آنلاین و جغرافیای کالیفرنیا است. به ویژه، او مشکلات زیست محیطی و مسائل عدالت اجتماعی را از طریق چارچوب های بین رشته ای تحلیل و بررسی می کند.

قبل از پیوستن به مؤسسه علوم فضایی USC، او در هیئت علمی دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا بود. کالج شهر سانتا باربارا؛ و دانشگاه هاوایی اقیانوس آرام، جایی که او دوره های جغرافیایی مسکونی و آنلاین را توسعه داد و تدریس کرد. پیش از این، او در شرکت استراتژی سیاسی American Environics کار می کرد، جایی که به عنوان تحلیلگر ارشد داده خدمت می کرد، و به عنوان یک اکولوژیست میدانی و بازسازی کار کرده است.
 
از سال 2014، او به عنوان رئیس کمیته آموزش آنلاین و ترکیبی انجمن مطالعات و علوم محیطی خدمت می کند و از سال 2011 عضو انجمن مطالعات و علوم محیطی بوده است.

 

نوشته‌های مرتبط