سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

توسعه لذت‌های زندگی

نویسنده: محمد حسینی

ناشر: آراستگان

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۱۷۵

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۹۲۶۸۵۰


تاکنون 2 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند
سبک زندگی لذت

تاکنون 2 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

توسعه لذت‌های زندگی

 

توسعه لذت‌های زندگی در حقیقت یک کتابچه کاربردی برای تغییر سبک زندگی است. نویسنده کتاب می‌کوشد در چند فصل به مرور از تغییر نوع نگاه خواننده را به وادی کاربردی تغییرات زندگی بکشاند.

فصل اول کتاب که طولانی‌ترین فصل آن است در چهل بخش به زبان اول شخص هربار یک نکته را در شیوه زندگی کردن شرح می‌دهد. بیان نکات به شکلی است که خواننده احساس کند نویسنده کتاب بخشی از تجربه جدید خود در زندگی را که با دیده شدن نشانه‌ای به دست آورده، در اختیارش گذاشته است. در پایان همین فصل متوجه می‌شویم که منظور از نشانه چیزی جز وجود خود آدمی نیست و حالا هرکس با این شناخت که خود نشانه زندگی خود است باید سفرش را آغاز کند.

 

از این‌جا به بعد کتاب شکل کاربردی به خود می‌گیرد و شامل تمریناتی می‌شود که می‌تواند به هرکس در شناخت بیشتر خود، تغییر رفتار و ایجاد عادات جدید کمک کند. نویسنده کتاب معتقد است که رمز موفقیت در زندگی ساختن عادت‌های خوب است و به همین علت با ترسیم جداول ساده‌ای سعی می‌کند که مخاطب را به سمت ساختن و تکرار این عادت‌ها پیش ببرد.

 

در بخش ساختن به اهمیت شناخت توانایی‌ها و یادگیری مهارت‌های مورد لزوم برای هرفرد بنابر خواسته‌ها و اهدافش توجه می‌شود و در نهایت می‌کوشد که برنامه‌ریزی متناسب با اهداف را ارائه دهد.

نویسنده با انتخاب عنوان توسعه لذت‌های زندگی بر این نکته تاکید دارد که در جهان امروز و مشغله‌های زندگی مدرن، به تفکر درباره توسعه لذت‌های زندگی می‌تواند راهگشای زندگی بهتر باشد.

کتاب توسعه لذت‌های زندگی نوشته محمدحسینی توسط نشر آراستگان به چاپ رسیده و می‌تواند برای کسانی که علاقمند به مباحث توسعه فردی و تغییر سبک زندگی هستند، مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *