{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
شیمی و فناوری چرمنویسنده: فاطمه مستغنی ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۲۲ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۷۳۷۸
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
کاربرد اصطلاحها و تعبیرها در ترجمهنویسنده: رضا نیلی پور ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۱۰ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۵۴۰۴
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
تصمیمگیری و تعیین خط مشی دولتینویسنده: مهدی الوانی ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۵۴ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۵۱۸۳
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
جامعه شناسی توسعهنویسنده: عبدالعلی لهساییزاده ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۱۲۸ شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۵۵۸۵۶۶
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
تاریخ اروپا در قرون جدیدنویسنده: علی بیگدلی ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۸۲ شابک: ۹۷۸۹۶۴۱۴۰۲۱۴۵
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
نقش سیاست موازنه و نیروی سوم در تاریخ ایراننویسنده: علیرضا علی صوفی ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۳۶۹ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۵۸۹۳
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
تأمین و رفاه اجتماعینویسنده: محمود آراستهخو ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۷۸ شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۵۵۲۵۱۹
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
زبان تخصصی ۱ (رشتهی الهیات)نویسنده: علیرضا جلالی ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۲۵۲ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۸۱۶۰
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
بازاریابی و مدیریت بازارنویسنده: حسن الوداری ناشر: دانشگاه پیام نور تعداد صفحات: ۳۳۸ شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۸۷۱۲۴۶
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
دورههای رشد تفکر اجتماعی؛ جلد چهارمنویسنده: احمدرضا اخوت ناشر: مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهمالسلام دانشگاه تهران تعداد صفحات: ۲۵۶ شابک: ۹۷۸۶۰۰۷۲۱۸۰۵۱
تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز دادهاند |