سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

دوست داشتن آگاهانه

نویسنده: گی هندریکس,کیتلین هندریکس

مترجم: فرناز فرود

ناشر: کلک آزادگان

تعداد صفحات: ۳۶۸

شابک: ۹۷۸۹۶۴۷۹۷۴۹۶۷


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

دوست داشتن آگاهانه

ناهماهنگی و حرف‌های ناگفته داریم. می‌خواهیم روابطمان تختهٔ پرشی به سوی آگاهی والاتر و وسیله‌ای برای تقویت ابراز خلاقانه باشند. اما کششی به سوی زندگی ناآگاهانه نیز در ما وجود دارد، چرا که بار سنگین برنامه‌ریزی گذشته دست و پایمان را می‌بندد. در این کتاب، نویسنده شما را همراهی می‌کند به یک رابطه آگاهانه برسید. 

کتاب دوست داشتن آگاهانه، سفری به سوی رابطهٔ متعهدانه است، این کتاب بخش آشنایی با نویسندگان، پیش‌گفتار، دو فصل شامل نه بخش، نتیجه و تمرین‌ها و سپاس‌نامه را در بر می‌گیرد.

کتاب دوست داشتن آگاهانه بر پایهٔ بیست سال تجربیات روان‌درمانگری نویسندگان نوشته شده است. گی و کیتلین با بیانی ساده و شیوا، یک به یک پرده از رازهای رابطه‌ای پرمهر و آگاهانه برمی‌دارند. این زوج با بیان نمونه‌هایی واقعی از زندگی مراجعانشان، مفاهیم کاربردی این کتاب را برای خوانندگان ملموس‌تر می‌سازند تا بدانند در مشکلات رابطهٔ نزدیک، تنها نیستند و می‌توانند با چاشنی درک دوسویه و آگاهی راه پر فراز و نشیب زندگی مشترک را به مسیری هموار و زیبا تبدیل کنند.

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک ارتباط عاشقانه و سالم پیشنهاد می‌کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *