سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

مصاحبه با اوا ایلوز: عشق در زمانه ی سرمایه داری

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

اوا ایلوز

تاریخ‌نگار؟ فیلسوف؟ چون کلمه‌ی بهتری پیدا نمی‌شود، می‌توان گفت نظریه‌پرداز فرهنگی. اندیشه‌های اوا ایلوز برخلاف دیگر نظریه‌پردازان تاملات گله‌آمیز غامض نیستند؛ بلکه غافل‌گیرکننده، صریح و تند هستند. ترجمه: رحیم نعمانی، راوی: نسیم نجفی

اوا ایلوز

مصاحبه با اوا ایلوز: عشق در زمانه ی سرمایه داری

 

 

اوا ایلوز، نظریه‌پرداز فرهنگی، موضوع مقاله صوتی این هفته وینش است. اندیشه‌های اوا ایلوز برخلاف دیگر نظریه‌پردازان تاملات گله‌آمیز غامض نیستند؛ بلکه غافل‌گیرکننده، صریح و تند هستند. او در این مصاحبه درباره کنترل‌گری سرمایه داری از طریق احساس صحبت می‌کند.

بیشتر کتاب‌های ایلوز به فارسی هم ترجمه شده‌اند: صمیمیت‌های سرد، شکل‌گیری سرمایه‌داری هیجانی، چرا عشق درد دارد. اوا ایلوز در مراکش متولد و در فرانسه بزرگ شده، در برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان درس خوانده و بعدها در همان‌ها تدریس کرده است. در نتیجه به یک روشنفکر بین‌المللی تبدیل شده است. این مصاحبه را نشریه گوئرنیکا با او ترتیب داده است.

اینجا وینش آوا است و محلی برای شنیدن مقاله های وینش. اما اگر ترجیح می دهید این مطلب را به جای شنیدن بخوانید، به مصاحبه با اوا الیوز: عشق در زمانه ی سرمایه داری بروید.

حامی ما باشید

این مقاله را ۳ نفر پسندیده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *