{ لیست کتاب }

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب:نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند

خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند

مترجم:احمد محمدی,زینب زرمسلک,مریم داود آبادی فراهانی

ناشر: فرصت آفرینان بازار

تعداد صفحات: ۱۵۴

شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۹۹۷۱۰۷

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید