{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
نبرد در اتاق فرمان؛ چرا مدیران چپذهن نمیتوانند با بازاریابهای راستذهن روبرو شوند و راه حل چیست؟مترجم:آتنا مقدم، سامان شاهینپور ناشر: سیته نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۵ تعداد صفحات: ۳۱۲ شابک: ۹۷۸۶۰۰۵۲۵۳۷۶۴ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | برای یاری در حمایت از کتابفروشیهای محلی این گزینه را انتخاب کنید. موسسه گسترش فرهنگ و مطالعاتبرای تهیه سریع کتاب از کتابفروشیهای آنلاین این گزینه را انتخاب کنید. 30book انتشارات آگاه بزودی بزودی بزودی بزودی | |
خروش نبرد؛ چگونه شعارهای تأثیرگذار برندها را متحول میکنندنویسنده: لورا ریس مترجم:علیرضا صالحی شهرام آبابایی ناشر: سایبان نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۹ تعداد صفحات: ۱۷۲ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
چکش بصرینویسنده: لورا ریس مترجم:علیرضا صالحی، شهرام آبابایی ناشر: سایبان تعداد صفحات: ۱۸۴ شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۹۸۳۷۷۳ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |