{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
تفکر طراحی برای راهبرد نوآوری رقابتینویسنده: کلود دیدریچ مترجم:هاشم آقازاده,داریوش طهماسبی آقبلاغی ناشر: دانشگاه تهران تعداد صفحات: ۲۰۳ شابک: ۹۷۸۹۶۴۰۳۰۳۷۳۳ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |