{ لیست کتاب }

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب: نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


نبرد در اتاق فرمان؛ چرا مدیران چپ‌ذهن نمی‌توانند با بازاریاب‌های راست‌ذهن روبرو شوند و راه حل چیست؟

نبرد در اتاق فرمان؛ چرا مدیران چپ‌ذهن نمی‌توانند با بازاریاب‌های راست‌ذهن روبرو شوند و راه حل چیست؟

نویسنده: ال ریس، لورا ریس

مترجم:آتنا مقدم، سامان شاهین‌پور

ناشر: سیته

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۵

تعداد صفحات: ۳۱۲

شابک: ۹۷۸۶۰۰۵۲۵۳۷۶۴

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

خروش نبرد؛ چگونه شعارهای تأثیرگذار برندها را متحول می‌کنند

خروش نبرد؛ چگونه شعارهای تأثیرگذار برندها را متحول می‌کنند

نویسنده: لورا ریس

مترجم:علیرضا صالحی شهرام آبابایی

ناشر: سایبان

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۱۷۲

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

چکش بصری

چکش بصری

نویسنده: لورا ریس

مترجم:علیرضا صالحی، شهرام آبابایی

ناشر: سایبان

تعداد صفحات: ۱۸۴

شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۹۸۳۷۷۳

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب