{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
برند ماندگار (12/5 اصل برای متمایز بودن،جذب مشتری و ایجاد 1 برند فوق العاده)نویسنده: جرمی میلر مترجم:سعید یاراحمدی ناشر: آموخته شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۵۴۹ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |