سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

مارکی چطور کتش را پس گرفت؟

نویسنده: نیل گیمن

مترجم: مهدی بنواری

ناشر: پریان

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۸۸


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید
مارکی چطور کتش را پس گرفت

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

کسانی که رمان ناکجا نیل گیمن را خوانده باشند با شخصیت مارکی د کاراباس آشنا هستند. مارکی یکی از شخصیت‌های دنیای لندن زیرین بود که ریچارد در سفر خود با او آشنا می‌شد. ماجرای گم شدن کت مارکی در این کتاب آغاز جست و جویی می‌شود که او را با آدم‌هایی از گذشته‌اش روبه‌رو می‌کند.

داستان ناکجا که اول به شکل سریال برای بی‌بی‌سی نوشته شد و بعد با بخش‌های متفاوت‌تری به صورت کتاب به چاپ رسید، رمانی پرحجم و خواندنی است. اما کتاب مارکی چطور کتش را پس گرفت داستان کوتاهی است که نیل گیمن جرقه نوشتن آن را مربوط به شنیدن اقتباسی از ناکجا توسط کانال چهار رادیو بی‌بی‌سی ذکر می‌کند. گیمن در مقدمه کتاب اعتراف می‌کند که نوشتن این داستان درد بازگشت به لندن زیرین را در او درمان می‌کند.

 

 

 

نیل گیمن
نیل گیمن

 

 

کتاب دو پیوست هم دارد. اولی مصاحبه‌ای کوتاه با نیل گیمن است درباره لندن پایین و دومی با نام گات کودکان مقاله‌ای است که دانا گودییر درباره گیدمن در نشریه نیویورکر نوشته است. در این مقاله درباره گیدمن، فانتزی‌هایش و کتاب‌ها و عاداتش نوشته است.

نیل گیدمن یکی از معروف‌ترین نویسندگان ژانر فانتزی است که آثار بسیاری برای کودکان و بزرگسالان نوشته و خیلی از آثارش هم به فیلم تبدیل شده‌اند.

کتاب مارکی چطور کتش را پس گرفت با ترجمه مهدی بنواری توسط نشر پریان به چاپ رسیده است.

 

مارکی چطور کتش را پس گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *