vinesh وینش
vinesh وینش

 

سایت معرفی و نقد کتاب وینش همکاران

مدیریت بازاریابی

نویسنده: فیلیپ کاتلر

مترجم: بهمن فروزنده

ناشر: آموخته

تعداد صفحات: ۸۴۷

شابک: ۹۶۴۹۶۹۶۴۱۵

  این مقاله را ۰ نفر پسندیده اند

مدیریت بازاریابی

تهیه این کتاب


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

مدیریت بازاریابی

 

هر کسی با فروش چیزی زندگی می کند اما بازاریابی پویا هنر فروختن آنچه که تولید شده نیست بلکه آگاهی نسبت به آن چیزی است که باید تولید شود. جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. این کتاب به ما می آموزد چگونه فرآیند تجریه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل را در کلیه امور بازاریابی دنبال نماییم تا لغزش ها را به ارزش تبدیل کنیم.

مفهوم مدیریت بازاریابی، تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار راهبردهای بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول، تقسیم بندی رقبا شیوه های گوناگون مدیریت خط محصول و اداره نام و نشان، مدیریت خدمات و خدمات همراه کالا، سازمان دهی دوایر بازاریابی و نحوه اجرا نظارت و کنترل طرح ها با استفاده از شیوه های مختلف کنترل از اهم موضوعاتی است که این کتاب بدانها پرداخته است. این کتاب به عنوان جامع ترین کتاب مرجع آموزشی کاربردی در حوزه بازاریابی تاکنون به بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است.


فیلیپ کاتلر نویسنده کتاب از مشاهیر معاصر بازاریابی است. کاتلر پس از اخذ دکترا در رشته اقتصاد از دانشگاه ام ای تی مطالعات خود را در زمینه ریاضیات در دانشگاه هاروارد و در رشته علوم رفتاری در دانشگاه شیکاگو ادامه داده است. کاتلر در زمینه برنامه ریزی و خط مشی بازاریابی، سازمان
بازاریابی و بازاریابی بین المللی مشاور شرکتها و موسسات بزرگ و معتبر بین المللی بوده و به خاطر خدمات ارزنده خود به این رشته علاوه بر جوایز ارزنده تا کنون ۹ دکترای افتخاری از مراکز آموزشی معتبر جهان دریافت کرده است.

نوشته‌ها و کتاب‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *