سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

زن همسایه

نویسنده: شاری لاپنا

مترجم: عباس زارعی

ناشر: آموت

تعداد صفحات: ۳۰۳

شابک: ۹۷۸۶۰۰۳۸۴۰۳۳۱


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

زن همسایه

کتاب زن همسایه نوشته شاری لاپنا است. این کتاب که با ترجمه عباس زارعی منتشر شده است یکی از پرحاشیه‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌های جنایی معاصر است.

فرزند آن و مارکو کونتی شش ماه است که به دنیا آمده است. آن درگیر افسردگی بعد از زایمان است و قرار است به یک مهمانی بروند، او می‌پذیر که کودک را بخوابانند و به خانه همسایه بروند و به او سر بزنند، آن نه‌تنها از شوخی‌های همسرش در مهمانی کلافه شده است، نگران فرزندش هم هست. پس با اصرار بسیار به خانه بر می‌گردند، وقتی پشت در می‌رسند متوجه می‌شوند که در باز است و فرزند کوچکشان در گهواره نیست.

فرزند خانواده کونتی دزدیده شده است و یک کارآگاه وارد داستان می‌شود، همه چیز همین‌جا شروع می‌شود. حق با کی است و این زوج چه رازی را پنهان می‌کنند.

کتاب زن همسایه در دنیای امروز و میان داستان‌های بی‌شمار چاپ شده، توانسته جای خود را به خوبی بین خوانندگان پیدا کند و محبوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *