سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

بازاریابی خلاق

نویسنده: فرناندو تریاس دبس, فیلیپ کاتلر

مترجم: امید آبدار

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۶

سال چاپ: ۱۴۰۰

تعداد صفحات: ۲۲۴

شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۴۶۵۱۲۸


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

بازاریابی خلاق

 

 

بازاریابی خلاق با ارائه‌ی راهکاری جدید، مکمل بازاریابی کلاسیک است. بازاریابی کلاسیک با بخش‌بندی هر چه بیشتر و کوچک تر بازار، بازاریابان را در تکوین و تولید کالاها و خدمات برای بخش‌های کوچکتر بازار یاری می‌کند در حالی که استفاده از محصولات موجود یا جدید برای رفع نیازها و مصارف جدید است. مؤلفان این کتاب با ارائه‌ی مثال‌های فراوان نشان می‌دهند. چگونه می‌تواند به تکوین و تولید محصولاتی منجر شود که حتی این محصولات در شرایط قرار رقابتی و همگن بودن در بازار نیز با موفقیت روبه‌رو می‌شوند. به عبارت دیگر فرایندی است که فرصت ایجاد بازارهای جدید را به وجود می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *