{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
۵۰۰ نکته بازاریابی در شبکههای اجتماعی؛ راهبردها، توصیهها و نکات ضروری برای فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، پینترست، لینکدین، یوتیوب، اسنپچتنویسنده: اندرو مکارتی مترجم:مینا مظلومی ناشر: بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه نوبت چاپ: ۲ سال چاپ: ۱۴۰۱ تعداد صفحات: ۳۴۴ شابک: ۹۷۸۶۰۰۲۵۳۵۵۵۹ تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز دادهاند |