نویسنده: الادی ونکاتش, دیوید کروکت, سامانتا کراس, استیو چن
مترجم: کامبیز حیدرزاده, میلاد بخشی
ناشر: سنور
نوبت چاپ: ۱
سال چاپ: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: ۱۱۴
این مقاله را ۰ نفر پسندیده اند
تهیه این کتاب
برای یاری در حمایت از کتابفروشیهای محلی این گزینه را انتخاب کنید. بزودی برای تهیه سریع کتاب از کتابفروشیهای آنلاین این گزینه را انتخاب کنید. بزودی بزودی بزودی بزودی بزودی بزودی برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب این گزینه را انتخاب کنید. طاقچه بزودی بزودی بزودی برای تهیه نسخه صوتی کتاب این گزینه را انتخاب کنید. بزودی بزودی
برای یاری در حمایت از کتابفروشیهای محلی این گزینه را انتخاب کنید.
برای تهیه سریع کتاب از کتابفروشیهای آنلاین این گزینه را انتخاب کنید.
برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب این گزینه را انتخاب کنید.
برای تهیه نسخه صوتی کتاب این گزینه را انتخاب کنید.
تاکنون 2 نفر به این کتاب امتیاز دادهاند
ارسطو در مقام پژوهشگر تحقیقات بازاریابی
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
Thanks for clicking. That felt good.