سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

تجزیه و تحلیل بازاریابی

نویسنده: استفان سورگر

مترجم: دکتر مهران رضوانی, علی بای

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۴۰۱

تعداد صفحات: ۵۳۰

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۶۵۰۸۸۵


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

تجزیه و تحلیل بازاریابی

 

 

در دنیایی که کارشناسان بازاریابی مسئول اصلی نتایج و دستاوردهای شرکت‌ها هستند. توانایی کمیت‌بخشی و نشان دادن ارتباط اقدامات با اهداف سازمانی یک مزیت رقابتی است. تجزیه و تحلیل بازاریابی شامل معیارها و مدل‌هایی است که بینشی عملگرایانه در اختیار بازاریاب‌ها می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *