سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اصول بازاریابی (جلد دوم)

نویسنده: فیلیپ کاتلر, گری آرمسترانگ

مترجم: بهمن فروزنده

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۴

سال چاپ: ۱۴۰۱

تعداد صفحات: ۵۸۴

شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۴۶۵۶۵۴


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید
اصول بازاریابی (جلد دوم)

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

اصول بازاریابی (جلد دوم)

 

بازاریابی سرمایه گذاری بلند مدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند و تصویر ذهنی مثبت کسب شهرت و اعتبار تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسب و کار وجود ندارد. بازاریابی فرایندی است که به کمک آن در هر جامعه ی رقابتی امکان تحقیقات تکوین و تولید کالا و خدماتی که مشتریان واقعا خواهان آنند، قیمت گذاری صحیح توزیع اثر بخش اطلاع رسانی هدفمند، نظارت بر مراحل مختلف این فرایند و رقابت سالم فراهم می شود به کمک بازاریابی است.

که منابع محدود به بهترین صورت ممکن به مصارف بهینه یعنی تامین نیازهای در حال تغییر مشتریان اختصاص می یابد. این روزها، در جوامع رقابتی، کالا به حد کافی وجود دارد.

این تعداد مشتریان است که اندک است. پیش تر بنگاه ها در کمین شکار مشتری بودند و اکنون به برکت قابلیت های اینترنت مشتریان به شکارچی تبدیل شده اند. بنگاه ها یکی پس از دیگری کلیکی می شوند و اینها فقط بخشی از تحولاتی است که می طلبد بنگاه ها، اگر خواهان پیشی گرفتن از رقبای خود هستند، ضمن پای بندی به استفاده از اصول بازاریایی نوین که سلامتی و رشد روز افزون آنها را تضمین می کند همواره برای بهتر عمل کردن در اندیشه ی تجدید نظر در راهبردهای بازاریابی خود نیز باشند.


فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ در کتاب اصول بازاریابی با ارایه ی مجموعه ای از اصول و مفاهیم علمی و نظری موارد مطالعه ی واقعی راهکارها و راهبردها داستان ها و مثال های بازاریابی و هشدارها و رهنمودها به ما می آموزند که برای موفقیت چگونه باید به مشتریان فایده رسانی کنیم.  چگونه باید نام های تجاری توانمند داشته باشیم و چگونه باید در عین احساس مسئولیت اجتماعی بازاریابی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *