سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

مطالعه موثر کتاب های فروش

مطالعه موثر کتاب های فروش

 

دوست عزیز ما آقای دکتر کاتبی‌پور، کتاب‌های خوبی برای فرایند فروش در کسب‌و‌کارها معرفی کرده اند. مطالعه آنها را توصیه می‌کنیم. همچنین شاید کسی داوطلب ترجمه آنها باشد. زمینه‌های موثر در فروش به‌زعم نویسنده موارد زیر است.

  • روش‌ها و تاکتیک‌های فروش
  • روانشناسی رفتاری و متقاعد کردن
  • روانشناسی فروش
  • مدیریت بازرگانی و فروش
  • اندیشه کارآفرینی و فروش

دوست عزیز ما آقای دکتر کاتبی‌پور، کتاب‌های خوبی برای فرایند فروش در کسب‌و‌کارها معرفی کرده اند. مطالعه آنها را توصیه می‌کنیم. همچنین شاید کسی داوطلب ترجمه آنها باشد. زمینه‌های موثر در فروش به‌زعم نویسنده موارد زیر است.

  • روش‌ها و تاکتیک‌های فروش
  • روانشناسی رفتاری و متقاعد کردن
  • روانشناسی فروش
  • مدیریت بازرگانی و فروش
  • اندیشه کارآفرینی و فروش

 

 

دانستن اینکه چطور کالا یا خدمات خود را بفروشید مهم است! شما می‌توانید برای افزایش دانش فروش خود به تجربیات دست اول تکیه کنید اما ممکن است چندان کار راحتی نباشد. اگر قصد دارید در این زمینه طوری رشد کنید که بر روی کسب و کارتان تاثیر به سزایی بگذارد، پیشنهاد می‌کنم بهترین کتاب‌های حوزه فروش را مطالعه کنید زیرا کتابی که توسط یک متخصص فروش نگارش شده علاوه بر مزیت‌های بسیاری که دارد، انبوهی از تجربیات شخصی را بدون چشم داشتی به شما متنقل می‌کند.

کتاب‌ها همیشه مربی‌های مدرن روز به حساب می‌آیند. آن‌ها دسترسی بی‌نظیری به بزرگترین ذهن نسل گذشته و نسل ما دارند. به همین دلیل است که باید بخشی از زمان خود را به مطالعه اختصاص دهید.

بهترین کتاب‌های حوزه #فروش حاوی برخی از بهترین تحقیقات و بینش در ساخت، مدیریت و رهبری یک تیم فروش موفق هستند. همچنین آن‌ها راه‌هایی برای زندگی بهتر را پوشش می‌دهند. اینکه فضای شادتری را تجربه کنید و با استرس اجتناب ناپذیر حوزه فروش مبارزه کنید.

البته انتخاب یک کتاب در بین هزاران مورد کمی شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. من در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب‌های حوزه فروش را در سراسر دنیا گردآوری کردم که موضوعات مختلف زیر را به طور خاص برای متخصصان فروش پوشش می‌دهند:

  • روش‌ها و تاکتیک‌های فروش
  • روانشناسی رفتاری و متقاعد کردن
  • روانشناسی فروش
  • مدیریت بازرگانی و فروش
  • اندیشه کارآفرینی و فروش

 

  

موثرترین کتاب های حوزه فروش که باید بخوانید:

 

Influence The Psychology of Persuasion

Influence: The Psychology of Persuasion

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

درک اینکه چگونه افراد تحت تاثیر قرار می‌گیرند بخش فوق‌العاده مهمی از فروش است و دکتر رابرت سیالدینی متخصص آن است. تأثیر، متن کلاسیکی است که روانشناسی این موضوع را پوشش می‌دهد که چرا مردم «بله» می‌گویند. مهمتر از آن، چگونه این درک را در کسب و کار خود اعمال کنید.

 

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

یک فروش واقعا عالی می‌تواند بیزنس شما را بسازد. این دقیقا همان چیزی است که Oren Klaff در این کتاب فوق العاده بیان کرده است. او از روش منحصر به فرد خود برای جمع آوری بیش از ۴۰۰ میلیون دلار استفاده کرده است. این نویسنده رویکردی علمی دارد و نکات کلیدی را که باید درنظر بگیرید و نحوه دقیق انجام آن را بیان می‌کند:

  • برنامه ریزی کنید
  • برندسازی کنید
  • جایزه بدهید و مسابقه برگزار کنید.
  • طعمه‌های تحریک کننده در معرض دید مشتری بگذارید.
  • تصمیم مشخص بگیرید.

 

Zig Ziglar’s Secrets of Closing the Sale

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

در دنیای فروش، زیگ زیگلار غولی است که همه ما می‌توانیم به تجربه او تکیه کنیم. کتاب او تمرکز ویژه‌ای بر روی موارد بسیار مهم کرده است و صدها مثال کاربردی ارائه داده است و سوالاتی را ارائه می‌کند که باید قبل از هر اقدامی به آن پاسخ دهید.

 

The Ultimate Sales Machine

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

به عنوان یک مدیر فروش، یکی از مهمترین نقش‌های شما فقط شناسایی استراتژی‌ها و فرصت‌ها نیست، بلکه خلاص شدن از دست آن‌هایی است که کارساز نیستند. کتاب چت هولمز به شما نشان می‌دهد که چگونه روی استراتژی‌هایی تمرکز کنید که کار می‌کنند و به طور سیستماتیک حوزه‌های کسب‌وکارتان را فقط در یک ساعت در هفته بهبود بخشید.

 

From Impossible to Inevitable

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

نویسندگان آرون راس و جیسون لمکین از نمونه‌هایی از Zenefits که از ۱ میلیون دلار به ۱۰۰ میلیون دلار در دو سال افزایش یافت تا Salesforce سریع‌ترین شرکت نرم افزاری چند میلیارد دلاری در حال رشد را برای توصیف ۷ ماده تشکیل دهنده کتاب خود استفاده می‌کنند. رشد بیش از حد آن‌ها به خاطر موارد زیر است:

  • پرسونای مخاطب را به درستی انتخاب کنید.
  • سیستم‌های پایداری بسازید که مسیر قابل پیش بینی ایجاد کند.
  • فروش را مقیاس پذیر کنید.
  • دریابید که چگونه اندازه معامله خود را دو برابر کنید.
  • مطمئن شوید که می توانید در مدت زمان مشخص کار را انجام دهید.
  • عملکرد کارکنان را زیر نظر بگیرید.
  • هدف خود را برای ایجاد تغییر مشخص کنید.

 

Never Eat Alone

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اگر پسر یک کارگر در شهر کوچکی بتواند راه خود را به رشته MBA در هاروارد برساند و خود را مطرح کند، من به او گوش می‌دهم. در یکی از بهترین کتاب‌های حوزه فروش؛ کیت فرازی تمام مشقات منفی و روح‌افکن «شبکه‌سازی» را بررسی می‌کند و به تشریح چگونگی ایجاد ارتباطاتی می‌پردازد که اهمیت دارند و آنچه در زندگی می‌خواهید را به طور ساده بیان می‌کند.

 

Winning with Data

 

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر مدام در مورد اینکه چگونه تیم فروش شما باید مبتنی بر داده باشد می‌شنوید، اما هنوز نمی‌دانید این موضوع به چه معناست، کتاب توماس تونگوز، سرمایه گذار خطرپذیر، یک دوره آموزشی در مورد معنای این واژه برای شما و تیم‌تان ارائه می‌دهد. کسب و کار و اینکه چگونه تیم یا سازمان خود را به یک فرهنگ داده محور تبدیل کنید.

***

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که صرفا خواندن یک کتاب راه حل سریعی در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این روش یک تمرین طولانی مدت و تغییر دهنده زندگی است که برای مشاهده نتایج باید به آن متعهد شوید. بنابراین به‌جای اینکه با آن مانند یک فهرست کتاب‌های فروش تفریحی رفتار کنید، بهترین کتاب های حوزه فروش را به عنوان نقطه شروعی در سفر خود به سوی زندگی بهتر و شغلی بهتر در نظر بگیرید.

 

مطالعه موثر کتاب های فروش

  این مقاله را ۴ نفر پسندیده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *