{ لیست کتاب }

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب: نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


مردم نگاری در تحقیقات بازاریابی و مصرف کننده

مردم نگاری در تحقیقات بازاریابی و مصرف کننده

نویسنده: الادی ونکاتش, دیوید کروکت, سامانتا کراس, استیو چن

مترجم:کامبیز حیدرزاده, میلاد بخشی

ناشر: سنور

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۴۰۳

تعداد صفحات: ۱۱۴

تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

تهیه این کتاب