سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

چگونه مربی حرفه‌ای شویم

مربیگری یا کوچینگ در مفهوم امروزی خود از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی با مجموعه کتاب‌های بازی درونی تیموتی گالوی متولد شد و یک دهه بعد استفاده از آن در حوزه کسب‌وکار گسترش پیدا کرد. مربیگری شبیه شراکتی است که به افراد در راستای دستیابی به خواسته‌های حرفه‌ای یاری می‌رساند. در یک کلام مربیگری زندگی فرد را از جایی که هست به‌جایی که دوست دارد باشد، هدایت می‌کند.

برای داشتن یک سازمان سرحال و پیشرو و قوی احتیاج به مربیان سرحال و توانمند است. استاد نه، مربی. کسی که می‌تواند نقش‌های مختلف معلم، مربی و آموزش‌دهنده را انجام دهد. کلی او کانل در این فیلم آموزشی مفاهیم کلیدی مربیگری چابک و توانمند را آموزش می‌دهد. با آموزش‌های او می‌توانید مربی مناسب برای سازمان خود را انتخاب کنید. یا خودتان تصمیم بگیرید که مربی شوید. کانل به شما کمک می‌کند که مهارت‌ها و ذهنیت‌های بالقوه‌تان را در این زمینه کشف کنید.

 

کلی او کانل
کلی او.کانل

 

 

کلی او.کانل (Kelley O’Connell)، مربی براساس متد چابک، مبتکر فرایند و مدیر پروژه است که علاقه زیادی به راه‌های گردهم آمدن افراد، فرایندها و نوآوری‌ها در کسب و کار دارد. او مربی ارشد اسکرام است و با ابتکارهای چندمیلیون دلاری خود، تیم‌های توسعه نرم‌افزار و عملیات گوناگونی را هدایت کرده.

او در این فیلم آموزشی که با زیرنویس فارسی و تصاویر همراه است بخش‌های مختلفی را آموزش می‌دهد که عناوینش عبارتند از: معلم باشیم یا مربی، کوچینگ و یادگیری، کشف مشکل و رفع نقص، مهارت‌های #کوچینگ و نتیجه‌گیری. همچنین این مجموعه دارای فایل تمرینات نیز هست که می‌توانید با ارسال ایمیل به سایت دیده‌بان آن را دریافت کنید.

چه به دنبال یک مربی خوب باشید و چه بخواهید خودتان تبدیل به یک مربی شوید، این فیلم آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا بدانید به دنبال چه ویژگی‌ها و مهارت‌هایی باید باشید. دیدن این ویدئو چه بسا یک مسیر شغلی جدید پیش پای شما بگذارد.

 

چگونه مربی حرفه‌ای شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *