{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
بازاریابی در بنگاههای کارآفرین؛ مفاهیم بنیادین و کاربرد آنها در کسبوکارهای جدیدنویسنده: مهران رضوانی، امیرمحمّد گلابی ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۰ تعداد صفحات: ۲۴۴ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
کسب و کار بین الملل: رویکری جامع و کاربردینویسنده: مهران رضوانی ناشر: سازمان مدیریت صنعتی نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۵ تعداد صفحات: ۴۰۰ شابک: ٩٧٨٦٠٠٢٧٥١١٠٢ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
طراحی و تدوین طرح کسب وکار: رویکردی کاربردینویسنده: مهران رضوانی، ولی سلمانی ناشر: سازمان مدیریت صنعتی نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۵ تعداد صفحات: ۳۴۴ شابک: ٩٧٨٦٠٠٢٧٥١١٩٥ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |