{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
![]() | مدیریت بازاریابی برای بخش عمومینویسنده: فیلیپ کاتلر,نانسی لی مترجم:حامد محبی,مهدی خادمیگراشی ناشر: آریانا قلم تعداد صفحات: ۲۸۸ شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۱۷۲۱۵۳
اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |