{ لیست کتاب }

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب: نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


مدیریت بازاریابی برای بخش عمومی

مدیریت بازاریابی برای بخش عمومی

نویسنده: فیلیپ کاتلر,نانسی لی

مترجم:حامد محبی,مهدی خادمی‌گراشی

ناشر: آریانا قلم

تعداد صفحات: ۲۸۸

شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۱۷۲۱۵۳

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید