سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

رازهای ازدواج بدون شکست

نویسنده: ویلیام گلاسر

مترجم: اکرم توکلی

ناشر: ارمغان گیلار

تعداد صفحات: ۱۶۰

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۵۸۸۶۲۱


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

رازهای ازدواج بدون شکست

در این کتاب نویسنده توضیح خواهد داد که با کارگیری تئوری انتخاب در تمام روابط زندگی‌اش چه تجربه‌هایی آموخته‌ است و نیز خواهد گفت چگونه رابطه‌ سازگار بین او و همسرش به یک ازدواج موفق مبدل شد. 

عنوان فرعی این کتاب حل معمای ازدواج است؛ چون از نظر اکثر زن و شوهرها علت کم شدن میزان عشق و علاقه پس از ازدواج، مثل یک معما است. زوج‌هایی که زندگی مشترک خود را با نهایت عشق و علاقه آغاز کرده‌اند یا زوج‌هایی که اوایل زندگی از هم سیر نمی‌شدند، کم‌کم متوجه می‌شوند احساس صمیمیت اوایل زندگی هر روز کمرنگ‌تر می‌شود و اصلاً روحشان هم خبر ندارد که اشکال کار از کجا است. ممکن است احساس گرمی و محبت با تلاش‌های کوتاه‌مدت و لحظه‌ای برگردد یا جنبه‌های دیگر زندگی مشترکشان؛ مانند رابطه با خانواده‌ها و دوستان، هنوز رضایت‌بخش باشد؛ اما رابطه‌ فردی بین آن‌ها به مرور بدتر می‌شود یا در سطحی کاملاً پایین‌تر از انتظارات اولیه‌شان ثابت می‌ماند.

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی زناشویی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *