سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

کوچینگ و افزایش ظرفیت های سازمانی

کوچینگ و افزایش ظرفیت های سازمانی

نوع : DVD

مدرس :رام چاران

تعداد : ۱

زیرنویس : فارسی

زمان : ۲۴ دقیقه

کوچینگ و افزایش ظرفیت های سازمانی

مربیگری یا کوچینگ در مفهوم امروزی خود از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی با مجموعه کتاب‌های بازی درونی تیموتی گالوی متولد شد و یک دهه بعد استفاده از آن در حوزه کسب‌وکار گسترش پیدا کرد. مربیگری شبیه شراکتی است که به افراد در راستای دستیابی به خواسته‌های حرفه‌ای یاری می‌رساند. در یک کلام مربیگری زندگی فرد را از جایی که هست به‌جایی که دوست دارد باشد، هدایت می‌کند.

 

در هر سازمانی آرزوی ما پیشرفت و موفقیت آن است اما سازمان‌ها چطور به موفقیت دست پیدا می‌کنند؟ کارمندان با توانایی بالقوه بالا کلید اصلی موفقیت آینده هر سازمانی به شمار می‌آیند، آن‌ها رهبران آینده سازمان هستند. اما این افراد چطور باید در مسیر موفقیت گام بگذارند؟

رام چاران در این فیلم آموزشی توضیح می‌دهد که سازمان‌ها باید چه‌کاری انجام دهند تا پتانسیل‌ها بارور شود و در مسیر موفقیت سازمان یا شرکت قرار بگیرد. از طرف دیگر آموزش‌های چاران به افراد نیز یاید می‌دهد که چطور با بهبود مهارت‌ها، دنبال کردن موقعیت‌ها و تمرکز، پتانسیل خودشان را بالا ببرند.

 

رام چاران
رام چاران

 

 

رام چاران (Ram Charan) اینفلوئنسر معروف و مشاور کسب و کار است. بیشتر زمانش را در شرکت‌های بزرگ و کنار مدیران آن‌ها می‌گذراند. او به حذف پیچیدگی‌های راه‌اندازی کسب و کارها و کشف مشکلات اصلی هر تجارتی معروف است. با این حساب دیدن این فیلم آموزشی می‌تواند کمک فراوانی به پیشرفت کسب و کار شما بکند یا شما را از یک کارمند ساده سازمانی تبدیل به یکی از مدیران آن کند.

فیلم آموزشی چاران همراه با زیرنویس فارسی است و از سه بخش چگونه رهبران مستعد را بیابید، چگونه مهارت‌های خودتان را توسعه دهید و جمع‌بندی تشکیل شده است.

 

کوچینگ و افزایش ظرفیت های سازمانی