سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

هنر رسانه های اجتماعی

نویسنده: پگ فیتز پاتریک, گای کاوازاکی

مترجم: دکتر بهنام شاهنگیان

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۲

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۱۷۶

شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۳۴۱


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

هنر رسانه های اجتماعی

 

 

امروزه حضور اثر بخش در رسانه‌های اجتماعی برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. اکنون از بالاترین مقام‌های سیاسی هر کشور گرفته تا هنرمندان، کارآفرینان، مدیران، سخنرانان، کارشناسان، متخصصان و شرکتها و سازمانهای تجاری و غیر تجاری همه و همه به اهمیت این موضوع پی برده‌اند اگر هم تا به حال پی نبرده باشند به گفته‌ی جک ولش به زودی مجبور به این کار خواهند شدا

کتاب هنر رسانه‌های های اجتمایی چکیده‌ای تاب و گام به گام از تمام اندوخته‌های علمی و تجربه‌های کاوازاکی و پگ فیتز پاتریک از سال‌ها تجربه اندوزی‌شان در این عرصه است. کتابی فوق العاده که استفاده‌ی هنرمندانه از رسانه‌های اجتماعی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش می‌دهد.
هدفتان از حضور در رسانه‌های اجتماعی هر چه باشد. این کتاب مناسب شما و برای شماست.
پیش‌فرض کتاب این است که شما با اصول و مبانی اولیه‌ی رسانه‌های اجتماعی آشنا هستید و اکنون آماده‌اید تا استفاده از این ابزار را با هدف تجاری چه برای خودتان و چه سازمان‌تان فرا بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *