{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
بازاریابی مبتنی بر ارزشنویسنده: پیتر دویل مترجم:مرتضی عمادزاده ، دکتر فیروزه قناتآبادی ناشر: سازمان مدیریت صنعتی نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۸۷ شابک: ٩٧٨٩٦٤٨٨٩٦٣٣٦ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |