{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
مدیریت استراتژیک بازاریابینویسنده: الکساندر چرنوو مترجم:کامبیز حیدرزاده,نیما شجاعی ناشر: چاپ و نشر بازرگانی تعداد صفحات: ۴۱۶ شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۶۸۳۵۱۰ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |