{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
خروش نبرد؛ چگونه شعارهای تأثیرگذار برندها را متحول میکنندنویسنده: لورا ریس مترجم:علیرضا صالحی شهرام آبابایی ناشر: سایبان نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۹ تعداد صفحات: ۱۷۲ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |