{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
بازاریابی در بنگاههای کارآفرین؛ مفاهیم بنیادین و کاربرد آنها در کسبوکارهای جدیدنویسنده: مهران رضوانی، امیرمحمّد گلابی ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی نوبت چاپ: ۱ سال چاپ: ۱۳۹۰ تعداد صفحات: ۲۴۴ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |