سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

داستان واقعی فردی خیال‌پرداز

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

گوینده ماهان سالاروند

نوشته‌هایی به قلم نوجوانان، درباره کتاب‌های نوجوانان، با صدای نوجوانان: درباره کتاب «این‌جا در دنیای واقعی» نوشته سارا پنی‌پکر و ترجمه نغمه یزدان‌پناه، نویسنده مقاله: مها نصیف، صدای ماهان سالاروند

داستان واقعی فردی خیال‌پرداز

 

 

برای وینش‌آوای این هفته، مها نصیف دوست نوجوان وینش، مطلبی درباره کتاب «این‌جا در دنیای واقعی» نوشته و توصیف کرده که چرا آن را دوست داشته و خواندنش را پیشنهاد می‌کند. این داستان در مواردی خیلی برای مها مهم بوده است:

«این کتاب هر پیامی را که می‌خواستم به دیگران برسانم به خوانندگان رسانده بود. همیشه برایم سوال بود که چرا مردم از واژه‌ی واقع‌بین به‌عنوان یک واژه‌ی مقدس و یک صفت خوب استفاده می‌کنند و از واژه‌ی خیال‌پرداز طوری استفاده می‌کنند انگار در حال گفتن چیز اشتباهی هستند؟ این‌که گاهی انسان در دنیای خودش زندگی کند چیز بدی نیست.» 

این‌جا وینش‌آواست و محلی برای شنیدن مقاله‌ها، اما اگر ترجیح می‌دهید به جای شنیدن این مطلب آن را بخوانید به این‌جا بروید.

حامی ما باشید

این مقاله را ۳۷ نفر پسندیده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *