سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

کوچینگ برای تیم فروش

کوچینگ برای تیم فروش

نوع : DVD

مدرس :دین کارل

تعداد : ۱

زیرنویس : فارسی

زمان : ۴۰

کوچینگ برای تیم فروش

مربیگری یا کوچینگ در مفهوم امروزی خود از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی با مجموعه کتاب‌های بازی درونی تیموتی گالوی متولد شد و یک دهه بعد استفاده از آن در حوزه کسب‌وکار گسترش پیدا کرد. مربیگری شبیه شراکتی است که به افراد در راستای دستیابی به خواسته‌های حرفه‌ای یاری می‌رساند. در یک کلام مربیگری زندگی فرد را از جایی که هست به‌جایی که دوست دارد باشد، هدایت می‌کند.

 

#کوچینگ برای #فروش یک مجموعه آموزشی صوتی است. در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان پرسش‌هایی را که درباره هدایت تیم فروش داشته‌اند برای دین کارل فرستاده‌اند و او پاسخ داده است. ضمن پاسخ نکته‌های مهمی هم برای انگیزه‌بخشی به کارکنان بخش فروش و مدیریت افراد ضعیف‌تر بیان کرده.

پاسخ‌های کارل بینشی عملی درباره فروشندگی، رهبری فروش و نحوه اجرایش می‌دهد. ضمن این‌که یاد می‌دهد چطور به اعتراض‌ها رسیدگی کنید، با حفظ روابط به اهداف فروش دست پیدا کنید و چطور رسانه‌های اجتماعی را در خدمت فروش دربیاورید.

نظرات او درباره شرکت‌ها نوپا هم جالب است، از نظر او در يک شرکت نوپا همه درگير فروش هستند. يادگيری مبانی مقدماتی روش‌های فروش برای همه افراد یک شرکت نوپا ضروری است تا همه بتوانند با يک مشتری بالقوه صحبت کنند. او می‌گوید فراموش نکنید که بهترين فروشندگان آنهايی هستند که می‌شنوند، موقعيت‌ها را ارزيابی ميیکنند و آنچه را که ديگران در فکرشان هست و به آن نياز دارند درک می‌کنند.

 

دین کارل

 

 

 

دین کارل (Dean Karrel) از متخصصان تربیت مدیران، منتورینگ و راهنمایی کارکنان، آموزش فروش و توسعه رهبری و از محبوب‌ترین مدرسان در حال حاضر لینکدن است که سه دهه با شرکت‌های بزرگ جهان در زمینه مدیریت و رهبری فروش همکاری کرده. او در این مجموعه آموزشی تجربیات خودش را در این زمینه دراختیار علاقمندان می‌گذارد.

شیندن پاسخ او به سوالاتی که بیشتر مربیان تیم فروش درگیر آن هستند همراه با تجربیات خودش، می‌تواند برای کسانی که هدایت یک کار تیمی یا بخش فروش یک سازمان را در دست دارند، مفید باشد.

نکته جالب این فایل صوتی آموزشی این است که مربیانی از سراسر جهان با معرفی خود سوالاتشان را مطرح می‌کنند و کارل پاسخ‌ها را براساس بخش‌بندی موضوعات ارائه کرده است. بخش‌بندی‌ها عبارتند از: با فناوری‌های روز همگام شوید، برای پیشرفت در فروش صبوری کنید، پیگیر و اهل مدارا باشید، فروش رضایت‌بخش یک کار فردی نیست، بخش فروش را جدی بگیرید و بر دانش‌تان بیفزایید.

 

کوچینگ برای تیم فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *