{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
اصول بازاریابی (جلد دوم)نویسنده: فیلیپ کاتلر,گری آرمسترانگ مترجم:بهمن فروزنده ناشر: آموخته تعداد صفحات: ۵۸۴ شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۴۶۵۶۵۴ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |