سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

اصول و مدیریت بازاریابی خدمات

نویسنده: فیلیپ کاتلر, گری آرمسترانگ

مترجم: بهمن فروزنده

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۳

سال چاپ: ۱۳۸۹

تعداد صفحات: ۵۴۶

شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۱۰۱۴۴۳


اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

اصول و مدیریت بازاریابی خدمات

 

در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالا نامیده می شود. خدمات گونه‌ای کالاست که به خاطر دارا بودن ویژگی های خاص برای برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد.

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات می‌کوشند به گونه‌ای فراگیر و ساده پاسخ پرسش‌های مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند خدمت چیست کسب فایده از دل خدمات راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی اهم موضوعاتی است که همراه با مثال ها و پرسش های آموزشی به تفصیل در این کتاب بدان پرداخته شده است

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات برای استفاده مدیران پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و به خصوص رشته های بانکداری، بیمه بازاریابی، بازرگانی و موسسات خدماتی نظیر بانک‌ها بیمه‌ها، هتلداری، درمانی، آموزشی، حمل و نقل، خدمات مالی و دوایر آموزش این موسسات در نظر گرفته شده است. 
کریستوفر لاولاک و لارن رایت نویسندگان این کتاب از اساتید برجسته رشته بازاریابی خدمات در دانشگاه‌های معتبر آمریکا هستند. آنها همچنین سمت مشاوره بسیاری از موسسات بزرگ خدماتی آمریکا را بر عهده دارند. لاولاک دارای بیش از ۶۰ مقاله ۱۰۰ مثال آموزشی (case study) و مولف ۲۰ کتاب در زمینه بازاریابی و به ویژه بازاریابی خدمات است. کریستوفر لاولاک کارشناس بین‌المللی حوزه مدیریت خدمات دارای لیسانس بازرگانی از دانشگاه ادینبورگ و MBA از هاروارد و phd از استانفورد است.
لان لایت نیز دارای لیسانس روانشناسی از دانشگاه اورگان، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و درجه phd از دانشگاه پنسیلوانیا و صاحب کرسی استادی در انجمن بازاریابی آمریکا بخش بازاریابی خدمات (SERVSIG) است. رایت مقالات زیادی در زمینه کیفیت خدمات موفقیت خدماتی نوین، بازنگری و طراحی مجدد فرایند. عرضه خدمات و رفتار مصرف کننده به چاپ رسانیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *