0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاطرات سفیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب خاطرات سفیر

...و من سفیر شدم!
درباره خاطرات سفیر
من شدم «ایران» من باید پاسخگوی همه نقاط قوت و ضعف ایران می‌بودم. انگار من مسئول همه شرایط و وقایع بودم . چاره‌ای نبود و البته از این ناچاری ناراضی هم نبودم. من ناخواسته واسطه انتقال بخشی از اطلاعات شده بودم و این فرصتی بود تا آن‌طور که باید و شاید وظیفه‌ام را انجام دهم. تصمیم گرفته شده بود! من سفیر ایران بودم و حافظ منافع کشورم و مردمش.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۲ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهنیلوفر شادمهری
ناشرانتشارات سوره مهر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
85,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۲ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 56 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

از نظر من اکثر استدلال های این خانم در مورد اسلام خوب و منطقی بود. فقط فکر میکنم شخصیت اول کمی به خودش مغرور شده بود جوری که انگار از هر اشتباهی مبراست. و دیگه اینکه شخصیت اصلی برای دفاع از دینی که بهش باور داشت گاهی ادیان دیگه رو مورد تمسخر قرار میداد که خب اصلا جالب نبود.

3

. بنظرم این کتابو بچه ها باید بخونن، به درد نوجوان و جوان نمیخوره، چون جوابایی که در دفاع از اسلام و ایران داده خیلی معمولین. الان دیگه این جوابا خاص محسوب نمیشن و جواب سوالات ذهنی بقیه رو نمیدن. بیشتر میشه گفت تعریف خاطره هاشه تا کتابی که بخواد ایده رفتاری، منشی یا کلامی بده.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

من امروز با لطف و عنایت خداوند و اهل بیت خواندن این کتاب را به پایان رسید و این کتاب بسیار عالی و زیبایی بود و این کتاب جوری نوشته شده که به محض خواندن این کتاب خاطرات در ذهن مجسم می شود این کتاب یکی از کتاب های پیشنهادی رهبر انقلاب است.

5

حرف نداشت اگر جزو قشر نوجوان جامعه هستید و دوست دارید در مورد اسلام و دلیل اینکه چرا آنقدر باید و نباید داره بدونید این سفرنامه رو بخونید یکم چاشنی طنز هم داره و داستان رو جالب می‌کنه یه روزه خوندمش و تصمیم گرفتم چاپیش رو هم بعداً بخرم.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

کتاب خوبی هست ، واقعا تبریک میگم به همچین کسانی که در جایی قرار میگرند که شرایط هر کاری براشون فراهم هست اما پر قدرت پای باورها و اعتقاداتشون ایستادن و حتی روشنگری می کنند... باورها و اعتقاداتی که با قلب و جانشون در آمیخته .

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی خیلی دوستش داشتم جز اولین کسایی بود که با داستانشون آشنا شدم و سعی نمیکردن با غرغر کردنای بی مورد حال خواننده رو خراب کنن آموزنده بود و حس و حال خیلی قشنگی داشت از یه دختر محکم و در عین حال شوخ و خودمانی

5

کتاب بسیار قشنگی بود و نسبت به کتاب های دیگه وقتی می خواندم متوجه گذر زمان نمیشدم برعکس کتاب های دیگه که آدمو خسته می کنن اصلا این کتاب اینشکلی نبود و از خواندنش لذت بردم...

5

واقعا کتاب عالی هست در زمان مناسب کاری میکنه یهو بزنین زیر خنده در زمان مناسب باعث میشه به رابطه خودتون و خدا بیشتر نگاه کنید متنش بسیار تاثیر گذاره

5

من این کتابو کاغذی خوندم و بسیار لذت بردم چه قدر مجذدب نویسنده شدم خدا حفظش کنه ای کاش همه مادران مثل مادر نویسنده در تربیت فرزندان موفق باشن

5

احسنت بر این خانم که توانسته در یک کشور خارجی چهره زیبایی از اسلام ترسیم کند. قلم خوبی هم داشتند. به نظرم خیلی عالی بود.

نمایش 19 نقد دیگر
4.6
(61)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
67,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاطرات سفیر
خاطرات سفیر
...و من سفیر شدم!
انتشارات سوره مهر
4.6
(61)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
67,000
تومان