دانلود و خرید کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد آندرس پیرا ترجمه شهاب (محمدحسین) پیروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد اثر آندرس پیرا

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

معرفی کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

در کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد، آندرس پیرا به همراه جو ویتالی(بازیگر فیلم معروف راز)، شما را با هجده اصل اساسی و مهم برای کسب ثروت و ایجاد فرصت نامحدود آشنا می‌کند. 

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد به حدی معروف است که نامش در مجله Forbes بیان شده است و آنان به آندرس پیرا لقب بی خانمانی که میلیاردر شد را داده اند. 

او با الهام گرفتن از تغییرات گسترده زندگی خود، در این کتاب تمام تجربیات و درس‌هایی را که از مسیرش گرفته در قالب هجده اصل به شما یاد می‌دهد. او در زندگی، از یک فرد بیکار و بی‌خانمان که شب‌ها در سواحل تایلند می‌خوابید و پول غذای خود را نداشت، به یکی از میلیاردران تایلند تبدیل شده است.

 کسی که پول غذای خود را نداشت، حالا آنقدر دانش و ثروت دارد که توانسته است با افراد بزرگی مانند جو ویتالی همکاری کند و کتاب بنویسد! او تمام نکات و رازهایی که توانسته است به کمکش شرایط خود را تغییر دهد در کتاب مشترکش با جو ویتالی یعنی بی‌خانمانی که میلیاردر شد برای شما جمع آوری کرده است.

دربارۀ کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد در مورد ارتعاش دادن «امواج مغزی»، قدرت هدف‌گذاری، چگونگی بزرگ‌ فکر کردن، نحوه افزایش سوددهی شرکت با انگیزه دادن به کارمند و چگونگی کنترل احساسات و حذف تمام افکار منفی از زندگی را یاد می‌دهد. داستان حقیقی او بسیار جالب و گیرا است و با تمرین‌های خاص کسب‌و‌کار ترکیب شده است و شما را به چالش می‌کشد تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید. داستان او تمام چیزهایی که از پیشرفت شخصی و نیز تمام چیزهایی که در دنیای کسب‌و‌کار است را شامل می‌شود.

هجده اصل کتاب، ترکیبی از تمام درس‌ها و تجربه‌هایی است که آندرس پیرا از مربیان ماهر و با تجربه ی خود از جمله جک کنفیلد، برایان تریسی و باب پراکتور گرفته است. آموزش‌های این میلیاردر موفق کاملاً اثبات شده هستند و بررسی‌های داستانی کسب و کارهای موفق که برای هر اصل درنظر گرفته شده است، به شما ثابت می‌کند که این اصول واقعی هستند و نتیجه می‌دهند.

نکته جالب درمورد این کتاب این است که هر اصل شامل تمرینات عملی است که می‌توانید انجام دهید و پیشرفت خود را پله به پله ببینید. شما با خواندن و عمل کردن به تمرینات این کتاب می‌توانید به هرکسی که می‌خواهید تبدیل شوید، هرکاری که می‌خواهید بکنید و هرجایی که می‌خواهید بروید. افراد موفق و ثروتمندی مانند دبی آلن، گی هندریک، باب پراکتور، و جک کنفیلد خواندن این کتاب را پیشنهاد کرده‌اند.

شما قرار نیست در این کتاب با مطالبی تئوری رو به رو شوید و فقط آن را بخوانید. بلکه قرار است با مطالبی کاملاً واقعی و عملی آن هم در هر فصل رو به رو شوید که اگر به تمرینات و مطالب گفته شده هر فصل عمل کنید به راحتی و به سریع‌ترین حالت ممکن می‌توانید نتیجه و تأثیرش را در زندگی‌تان ببینید.

به طور کلی این کتاب مجموعه‌ای از نکات کلیدی چندین کتاب موفقیت است. این کتاب جامع به شما کمک می‌کند تا تمام نکات اصلی برای موفقیت را یک جا داشته باشید. حال فقط کافیست تا هر کدام از آنها را یاد بگیرید و سپس با انجام تمرینات شیرین عملی در کتاب تأثیر آن را در زندگیتان ببینید.

خواندن کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

خواندن این کتاب را به عزیزانی که دنبال تغییر واقعی در زندگی‌شان هستند، می‌خواهند بدانند واقعاً چه نکات اصلی ای برای کسب موفقیت و ثروت در زندگی وجود دارد، می‌خواهند احساس درونی‌شان بهتر شود و کیفیت زندگی خود را بهتر کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آندرس پیرا و جو ویتالی

آندرس پیرا

آندرس پیرا یک مشاور و سرمایه‌گذار املاک (املاک Tycoon) در جزیره‌ی پوکت، در تایلند است. یک آدم خیرخواه و بشردوست است که به بخشش علاقه‌مند است. طی دهه‌ی اخیر، او موفقیت‌های بزرگی در کسب‌وکارش به دست آورده است. شرکت او در پوکت به نام Condos & Homes پیشرفت‌های بسیار زیادی را برای جزیره پوکت به وجود آورده است. این شرکت در سال ۲۰۰۴ ثبت گردید تا به پیشرفت اقتصاد کمک کند و به جوانان کمک کند تا زندگی‌شان را متحول کنند.

میزان ارزش شرکت‌های آندرس پیرا تا الآن یک میلیارد و هشتصد میلیون بت تایلند است. او یک تاجر است. او پولش را در باشگاه ورزشی، دفتر وکالت، پمپ‌بنزین، چند کافی‌شاپ و... سرمایه‌گذاری کرده است.

جو ویتالی

دکتر جو ویتالی، زمانی بی‌خانمان بود اما حالا یک سخنران انگیزشی شناخته می‌شود و میلیون‌ها نفر او را با لقب «آقای آتش!» می‌شناسند. او نویسنده‌ی کتاب‌های بین‌المللی و پرفروشی مانند معجزه، عامل جذب، محدودیت صفر، راهنمای گمشده‌ی زندگی، راز، میلیاردر معنوی و همین حالا پول را جذب کن است.

او علاوه بر بازی کردن در ۱۲ فیلم، در فیلم راز بازی کرده‌ است. او فایل‌های صوتی پرفروشی دارد. او یک خواننده و متن نویس نیز هست. او ۱۵ آلبوم دارد و برخی از آهنگ‌هایش نامزد گرفتن جایزه پازی (جایزه گرمی برای آهنگ‌های مثبت) است.

بخشی از کتاب بی خانمانی که میلیاردر شد

او می‌داند چگونه پول دربیاورد، شوق انجام کاری را در دیگران به وجود بیاورد و موفقیت کسب کند به‌طوری‌که تابه‌حال کسی مثل او را ندیده‌ام.

وقتی برای اولین بار همدیگر را دیدیم، همان‌طور که دکتر جو ویاتل و باب پراکتور را نقد کرده بود، با علم و اشتیاقش برای یادگیری بیشتر، مرا نقد کرد.

کتابی که در دست دارید داستان گیرای آندرس به همراه اصول اصلاح‌شده برای موفقیت است که در آن زمان، بیشتر افراد آن را رد می‌کردند و انجام نمی‌دادند.

فهرست کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

• پیشگفتار مترجم

• پیش تقدیرها

• قدردانی ها

• پیشگفتار توسط جک کنفیلد

• مقدمه

• اصل یکم: یک زندگی هدفمند را دنبال کنید

• اصل دوم: ریسک کنید، مسئولیت برعهده بگیرید و عمل کنید

• اصل سوم: روی «من هستم» تمرکز کنید

• اصل چهارم: زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید

• اصل پنجم: جشن گرفتن باعث عادت به پیشرفت می شود

• اصل ششم: قانون بخششِ ناشی از ارتعاشات

• اصل هفتم: شکرگزاری

• اصل هشتم: آن قدر بزرگ فکر کنید که دیگران شما را مسخره کنند

• اصل نهم: مشتاق باشید

• اصل دهم: احساسات خود را مدیریت کنید

• اصل یازدهم: انتظار مشکلات را داشته باشید

• اصل دوازدهم: عذرخواهی را بپذیرید

• اصل سیزدهم: بدنی ورزیده، ذهنی قوی تر

• اصل چهاردهم: بیشتر بپرداز، بیشتر واگذار کن و بیشتر نگه دار

• اصل پانزدهم: مربی گری و الگوبرداری بی نقص

• اصل شانزدهم: برروی کارمندانتان سرمایه گذاری کنید

• اصل هفدهم: مثبت نگر بودن را نسبت به نتایج برتری دهید

• اصل هجدهم: انجام بده، باش، برو، داشته باش

• درباره ی نویسنده‌های کتاب

نظرات کاربران

shoeib yousefi
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

واقعیتش اول که شروع کردم به خوندن، فکر نمیکردم کتاب خیلی مفیدی باشه اما کم کم که حلو رفتم طوری شد که کاغذ و خودکار اوردم و خیلی از نکاتش رو یادداشت کردم و مفید بود

saeedgharae
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

کتاب خوبی هست

کاربر 4072881
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان