دانلود و خرید کتاب به وقت اردیبهشت مریم عرفانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به وقت اردیبهشت اثر مریم عرفانیان

کتاب به وقت اردیبهشت

انتشارات:به نشر
امتیاز:
۴.۴از ۴۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به وقت اردیبهشت

کتاب به وقت اردیبهشت مریم عرفانیان قطره‌ای از دریای بیکران عشق جوانی به حضرت زینت (س) است. این کتاب معطر به خاک شلمچه و حرمین شریفین و شهادت است و واگویه‌ها و دلتنگی‌های مادری را بازگو می‌کند که با دوری فرزندش می‌سازد. 

درباره کتاب به وقت اردیبهشت

کتاب به وقت اردیبهشت در قالب داستان‌های کوتاه به روایت زندگی‌نامه‌ی شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا می‌پردازد. مریم عرفانیان این سرگذشت‌نامه را در قالب روایت‌هایی کوتاه با زبانی ساده و داستان‌گونه تدوین و تألیف کرده است. 

خواندن کتاب به وقت اردیبهشت را به چه کسانی توصیه می‌کنیم

خواندن کتاب به وقت اردیبهشت را به علاقه‌مندان حوزه‌ی ادبیات پایداری و دفاع مقدس به ویژه علاقه‌مندان به خواندن زندگینامه شهدای مدافع حرم پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب به وقت اردیبهشت

یک هفته از آمدن حسن به سوریه می‌گذشت. در همین مدت کوتاه صمیمیتش با سیدابراهیم زبانزد شده بود. انگار سال‌های سال کنار هم بودند. رفاقتشان آن قدر زیاد بود که همدیگر را «داداش» صدا می‌زدند. سیدابراهیم با فرمانده تیپ فاطمیون صحبت کرد و اجازه خواست تا از حسن به عنوان یک نیروی معمولی استفاده نشود و کارهای مهمتری به او بسپارند.

_ این نیروی من خیلی قابلیت داره.

سیدابراهیم با اینکه می دانست حسن هنوز به ایرانی بودن و بسیجی بودنش اعتراف نکرده است، ادامه داد: «البته هنوز خودش را لو نداده ولی یه بسیجی ایرانی فوق‌العاده‌اس، حیف به عنوان نیروی معمولی ازش استفاده می کنیم».
وقتی ابوحامد حرف‌هایش را شنید، قبول کرد خود سیدابراهیم برای قابلیت‌های حسن تصمیم بگیرد. فرمانده گردان عمار با خوشحالی یک گروه شانزده نفره تک تیرانداز را برای محافظت بخشی از شهر به حسن سپرد.
حسن کارش را خوب انجام می‌داد و هر دفعه اقداماتش را به سیدابراهیم گزارش می‌داد.

- قناسه‌ها تو این ساختمون شش طبقه کنار پنج تا پنجره سامان‌دهی شدن... این طوری تا دو کیلومتر منطقه‌ی لیرمون (حلب) تو تیررسمونه و امان تکفیری‌ها رو می‌بریم....



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه