دانلود و خرید کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی احمدرضا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی اثر احمدرضا احمدی

کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی

معرفی کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی

کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی مجموعه‌ای از زیباترین شعرهای احمدرضا احمدی است که برای گروه سنی نوجوان گردآوری شده است.

درباره کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی

احمدرضا احمدی را شاعر رنگ‌ها لقب داده‌اند و این حرف، با توجه به تمام هنر و احساسی که در شعرهای او نهفته است، با رنگ‌هایی که با خیال درمی‌آمیزد و با کلمات او که هرکدام ما را به دنیایی دیگر می‌برد، چندان هم بیراه و دور از ذهن نیست. در این کتاب، تعدادی از اشعار زیبا و دلنشین او را می‌خوانیم که هرکدام روحی عمیق دارند و ما را به سفری زیبا به دنیای خیالات می‌برند.

کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانان علاقه‌مند به شعر و دوست‌داران شعر معاصر را به خواندن کتاب گزیده شعر احمدرضا احمدی دعوت می‌کنیم. 

درباره احمدرضا احمدی

احمدرضا احمدی، نویسنده، شاعر، نقاش و ویراستار ایرانی در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان به دنیا آمد. او مدتی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت پرداخت. احمدرضا احمدی بنیان‌گذار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰، در شعر معاصر ایران است. این سبک بعدتر به حرکتی مدرنیستی تبدیل شد که داستان، نمایشنامه، سینما، موسیقی و نقاشی را تحت تاثیر قرار داد. احمدی در سال ۱۳۴۳ به همراه نادر ابراهیمی، اسماعیل نوری علاء، مهرداد صمدی، محمدعلی سپانلو، بهرام بیضایی، اکبر رادی، جعفر کوش‌آبادی، مریم جزایری و جمیله دبیری گروه طرفه را با هدف دفاع از هنر موج نو تأسیس کرد. انتشار دو شماره از مجله طرفه و تعدادی کتاب در زمینه شعر و داستان از فعالیت‌های این گروه است.

احمدرضا احمدی به عنوان شاعر برگزیده جایزه‌ی بیژن جلالی در سال ۱۳۸۵ انتخاب شد. او همچنین در سال ۱۳۸۸ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن بود. 

نظرات کاربران

ایمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

شعرهای احمدی بی نظیر است. بسیاری از شعرهای این مجموعه برایم تازگی داشت. گزیده ی خوبی است، بیشتر به شعرهای ساده ی شاعر توجه داشته. فقط کاش نام مجموعه شعرهایی را که هر شعر از آن انتخاب شده مینوشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۶۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان