معرفی و دانلود کتاب پسری روی کاغذ

عکس جلد کتاب پسری روی کاغذ
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسری روی کاغذ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسری روی کاغذ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسری روی کاغذ

کتاب پسری روی کاغذ، در مورد پسربچه‌ای است که روی صفحات یک کتاب فرود آمده و ابهامات مختلفی دراین‌باره برایش ایجاد شده است؛ این‌که کجاست؟ اینجا چه می‌کند؟ و... او در طول داستان و در مواجهه با موقیعت‌های گوناگون، تجربیات زیادی به دست می‌آورد و باعث می‌شود معنای زندگی را بهتر درک کند. پیتر کارناواس که در سال 2018، برنده جایزه‌ی کتاب کودکان در جوایز ادبی کوئینزلند شده، در این اثر به دنبال آموزش انعطاف‌پذیری، تقویت تخیل و... به کودکان است.

درباره‌ی کتاب پسری روی کاغذ

کتابی که پیش روی شماست، داستانی کودکانه و خیال‌انگیز به قلم پیتر کارناواس (Peter Carnavas) است. شخصیت اصلی کتاب پسری روی کاغذ (The Boy on the Page)، در ابتدا وقتی خودش را میان صفحات کتاب پیدا می‌کند، دچار ترس و سردرگمی می‌شود و نمی‌تواند بفهمد چرا اینجاست. او سعی می‌کند بر خود مسلط شود و کم‌کم در می‌یابد قادر است از تخیلش استفاده کند و از محدودیت‌هایی که برایش به وجود آمده، عبور کند. پسر داستان، خلاقیت خود را به کار می‌گیرد و وارد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز می‌شود. در ادامه، مخاطب کودک همراه با او، با شرایط و موقیت‌های مختلفی مواجه می‌شود و می‌تواند از تجربیات پسر بیاموزد.

ایده‌ی اصلی پیتر کارناواس در کتاب پسری روی کاغذ، تشویق تفکر فعال و تقویت تخیل در کودکان است. او به دنبال این است تا کودکان با خواندن این کتاب بر اهمیت انعطاف‌پذیری و خیال‌پردازی پی ببرند، خود را برای مواجهه با چالش‌ها و سردرگمی‌هایی که ممکن است در طول زندگی برای‌شان پیش بیاید، آماده‌ کنند و در برابر تغییرات و موقعیت‌های جدید دچار تشویش و اضطراب نشوند.

معرفی و دانلود کتاب پسری روی کاغذ

کتاب پسری روی کاغذ، به دلیل داستان‌سرایی ساده و درعین‌حال عمیقش، کودکان را تشویق می‌کند خارج از محدودیت و چارچوب، تخیل خود را به کار گیرند و مرزها و پتانسیل‌های ذهن خود را کشف کنند. شخصیت پسر در کتاب پسری روی کاغذ، نشان‌دهنده‌ی خلاقیت و تخیل ذاتی است که کودکان دارند و کافی است آن را بشناسند و تقویتش کنند. این کتاب در طول بیان تجربیات پسر داستان، درس‌های ارزشمندی به کودکان می‌آموزد. سبک نوشتاری جذاب و قابل‌فهم، به همراه تصاویر زیبا و جذاب کتاب پسری روی کاغذ باعث می‌شود کودکان به‌راحتی داستان را دنبال و ارتباط نزدیکی با احساسات و تجربه‌ی زیسته‌ی شخصیت اصلی برقرار کنند.

به طور کلی کتاب پسری روی کاغذ، یک داستان دلچسب و قابل‌تأمل برای کودکان است و والدین می‌توانند قبل از خواب و وقتی کودک در آرامش است آن را برایش بخوانند. خواندن این کتاب مفاهیمی مانند خلاقیت، انعطاف‌پذیری، تفکر خلاق و... را به کودکان می‌آموزد و به آن‌ها گوشزد می‌کند می‌توانند با استفاده از تخیل خود، از موانع و محدودیت‌ها و همچنین چارچوب‌ها گذر کنند.

کتاب پسری روی کاغذ را محسن فرهادی برای انتشارات مهرسا منتشر ساخته است.

کتاب پسری روی کاغذ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان 7 تا 12 سال و همه‌ی کسانی که به ادبیات کودک و نوجوان علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب پسری روی کاغذ می‌خوانیم

ولی با همه‌ی این ماجراها، وقتی ماه در دل آسمان تیره‌ی شب می‌نشست، او هنوز با خودش فکر می‌کرد، چرا وسط این کاغذ افتاده است. بری اینکه جواب را پیدا کند، دست به کاری زد که تا به حال در عمرش تجربه نکرده بود. او از کاغذ پرید بیرون...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسری روی کاغذ
نویسنده
مترجممحسن فرهادی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-743722-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسری روی کاغذ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پسری روی کاغذ

برای دریافت کتاب پسری روی کاغذ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.