دانلود و خرید کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال یلدا اولز ترجمه راضیه نیک‌طلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال اثر یلدا اولز

کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال

نویسنده:یلدا اولز
انتشارات:انتشارات اگر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال

کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال نوشتهٔ یلدا اولز و ترجمهٔ راضیه نیک‌طلب است و انتشارات اگر آن را منتشر کرده است. این کتاب به والدین و مربیان می‌آموزد که در برابر سرعت پیشرفت تکنولوژی چگونه با فرزندان خود رفتار کنند و رویکردی نوین و علمی به فرزندپروری در عصر دیجیتال دارد.

درباره کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال

جهان رسانه و فناوری ما مدام در حال پیشرفت است. امروزه بچه‌ها ۲۴ ساعت شبانه‌روز، کل هفته، هم در خانه و هم در مدرسه صفحه نمایش‌ها را تماشا می‌کنند. والدین بیش از حد خسته شدند و به راهنمایی نیاز دارند. مربیان برای رسیدگی به نیازهای دانش‌آموزان خود سخت کار می‌کنند. به زبان ساده، ما در محیطی کاملا جدید زندگی می‌کنیم که از راه‌های بی‌شمار و مؤثر بر رشد اجتماعی، عاطفی، جسمی و شناختی کودکان ما تأثیر می‌گذارد.

کتاب مادران رسانه‌ ای و پدران دیجیتال منبعی عالی برای کسانی است که می‌خواهند بفهمند دنیای دیجیتال دقیقا چگونه بر دوران کودکی تأثیر می‌گذارد. خواندن این کتاب برای والدین و مربیانی که در جست‌وجوی کتابی سرراست، متعادل و مبتنی بر حقایق و تحقیقات هستند ضروری است. یلدا اولز در این کتاب تصویر روشنی از تعامل فناوری و یادگیری دیجیتال در این عصر جدید رسانه به شما ارائه می‌دهد؛ از تجزیه و تحلیل نحوهٔ اثرگذاری رسانه بر مغز گرفته تا تعیین اینکه آیا لایک‌ها و سلفی‌ها بر رشد هویت فرزند شما اثر می‌گذارند یا خیر.

حقایق مورد نیاز خود را با خواندن این کتاب دریافت کنید. شما خیلی چیزها خواهید آموخت و مهم‌تر اینکه فرزندانتان نیز چنین خواهند کرد. این روزها بسیاری از والدین از نمایش مکرر خطرات دیجیتال توسط رسانه‌ها ترسیده‌اند؛ خطراتی مثل پرخاشگری، رابطهٔ جنسی و قلدری اینترنتی که تنها چند نمونه از میان هزاران است. مادران رسانه‌ای و پدران دیجیتال بسیاری از این باورهای نادرست را دربارهٔ استفاده از اینترنت اصلاح کرده و حقیقت را دربارهٔ فناوری‌های دیجیتال، جامع و روشن بر پایهٔ حقایق حاصل از تحقیقات برای والدین توضیح می‌دهد. دکتر اولز دلیل مطمئنی ارائه می‌دهد که بسیاری از والدین با کمک آن می‌توانند بر ترس خود برای تربیت بچه‌های خوشحال در عصر دیجیتال غلبه کنند؛ والدینی که به حقایق اهمیت می‌دهند و کسانی که بچه‌هایشان را در عصر دیجیتال بزرگ می‌‌کنند حتما این کتاب را بخوانند.

خواندن کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای والدین و مربیان بسیار مفید و مناسب است.

بخشی از کتاب مادران رسانه ای، پدران دیجیتال

اواخر قرن نوزده، رسانه‌ای جدید متولد شد. بچه‌ها مثل اردک‌هایی که به سمت آب می‌روند به آن حمله‌ور شدند و این بزرگسالان را وحشت‌زده کرد. جوانان ساعت‌ها وقت صرف آن کرده و هم‌زمان بزرگ‌ترها را در زندگی‌شان نادیده می‌گرفتند. قابل درک است که والدین نگران بودند که این رسانهٔ جدید و محتوای جذاب آن، ذهن جوانان را نابود خواهد کرد. وقتی از والدین می‌خواهم حدس بزنند که این رسانه چیست، معمولا تصور می‌کنند رادیو یا تلفن است، وقتی به آنها می‌گویم منظورم رمان پرفروش است، از تعجب شاخ در می‌آورند. اواخر دههٔ ۱۸۰۰، والدین نگران بودند که نسل بعدی به لطف جین آستین و دیگر رمان‌نویسان مشهور مثل سوزان وارنر اوضاعشان بدتر شود. این‌که بچه‌ها بیش از حد رمان‌های عاشقانه می‌خواندند در اذهان آنها ترسناک بود و به دلیل فناوری جدید که هزینهٔ تولید و چاپ کتاب را کاهش داده بود، رمان‌های ارزان و مقرون به صرفه در دسترس هر جوانی بود. بچه‌ها محتوای جذاب آن را به اشتراک گذاشتند و غرق در خوشی شدند. والدین نمی‌توانستند انتشار سریع این رسانهٔ محبوب را کنترل کنند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان