دانیل گلمن یکی از تأثیرگذارترین متفکرین دنیای کسب و کار در سالهای اخیر است. این روانشناس و روزنامهنگار سابق، آموزههای هوش هیجانی (EQ) را به تعداد کثیری از افراد این حوزه، انتقال داده است. ایدهی اصلی هوش هیجانی این است که توانایی مدیران در جهت فهم و مدیریت احساسات و روابطشان، کلید اصلی عملکرد خوب در حوزهی کسب و کار است. کتاب «هوش هیجانی» او که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد تا به حال بیش از پنج میلیون نسخهی چاپی فروش داشته و ۱۸ ماه در فهرست پرفروشهای نیویورکتایمز بود. کتاب دوم او، «کاربرد هوش هیجانی در محیط کار»، دربارهی بهکار بستن هوش هیجانی در کسب و کار بود و آن نیز خیلی زود تبدیل به یک کتاب پرفروش شد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.