طراحی جلد با هر رویکرد گرافیکی و هنری، باید در خدمت محتوای کتاب بوده و با ارائه اطلاعاتی از درونمایه کتاب به شیوهای خلاقانه، مخاطبان را تشویق به خرید کتاب کند. نباید فراموش کرد که هدف نهایی طراحی جلد، به دست آوردن دورنمایی سریع از کتاب و خوانده شدن کتاب است.
حامد بارئی طبری گرافیست و طراح عنوانبندی ویژگیهای طرح جلد موفق برای کتاب را برمیشمارد و در ادامه نمونههایی برای تبیین نظراتش برمیشمارد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.