سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

نشر آموخته

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

تاکنون 1 نفر به این همکار امتیاز داده‌اند
نشر آموخته

نشر آموخته

 

نشر آموخته، ناشر تخصصی کتاب‌های توسعهٔ فردی و توسعهٔ کسب‌وکار، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. آموخته با گزینش برترین و معتبرترین آثار جهانی در این حوزه‌ها و ترجمهٔ روان و بسیار عالی آن‌ها به زبان فارسی،‌ به افراد کمک می‌کند تا در مسیر توسعه قدم بردارند.

هدف این انتشارات این است که با ارائهٔ محتوایی ارزشمند علاوه بر رواج فرهنگ کتاب‌خوانی، بستر مناسبی برای بالا بردن سطح دانش و مهارت‌های فردی و شغلی مخاطبان فراهم کند. بسیاری از کتاب‌های آموخته در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند و منابع معتبر رشته‌هایی همچون بازاریابی هستند. با کتاب‌های آموخته، می‌توانید مسیر توسعه و پیشرفت خود را هموارتر کنید و گامی مؤثر برای تحقق آرزوهای فردی و حرفه‌ای خود بردارید.

چگونه هر چیزی را اندازه بگیریم

چگونه هر چیزی را اندازه بگیریم

نویسنده: داگلاس هوبارد

مترجم:علیرضا خاکساران، سعید زرگریان

ناشر: آموخته

نوبت چاپ: ۲

سال چاپ: ۱۴۰۰

تعداد صفحات: ۵۶۰

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۶۵۰۶۰۱

تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

تهیه این کتاب

مشتری خودكار (چگونه مشتریان را به مشتركان تبدیل كنیم؟)

مشتری خودكار (چگونه مشتریان را به مشتركان تبدیل كنیم؟)

نویسنده: جان واریلو

ناشر: آموخته

شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۶۵۵

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

مرگ تخصص (چرا صدای متخصصان شنیده نمی شود)

مرگ تخصص (چرا صدای متخصصان شنیده نمی شود)

نویسنده: تام نیكولز

ناشر: آموخته

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۶۵۰۹۰۸

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

شاه كلید ارائه ی موفق (روشی خلاقانه برای معرفی،متقاعدسازی و بستن قراردادها)

شاه كلید ارائه ی موفق (روشی خلاقانه برای معرفی،متقاعدسازی و بستن قراردادها)

نویسنده: اورن كلاف

مترجم:سعید یاراحمدی

ناشر: آموخته

شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۵۳۲

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب

برند ماندگار (12/5 اصل برای متمایز بودن،جذب مشتری و ایجاد 1 برند فوق العاده)

برند ماندگار (12/5 اصل برای متمایز بودن،جذب مشتری و ایجاد 1 برند فوق العاده)

نویسنده: جرمی میلر

مترجم:سعید یاراحمدی

ناشر: آموخته

شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۵۴۹

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب