سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

مسابقه نقدکتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

 

چرا مسابقه و چرا مسابقه‌ی نقد کتاب؟ سایت وینش نوپاست. هنوز چهارماه از آغاز به کار رسمی این سایت نمی‌گذرد و احتیاج داریم به شکل گرفتنِ شناخت بیشتر بین ما و مخاطبان. هم ما مخاطب سایت و نوشته‌های منتشرشده را باید بیشتر بشناسیم و هم مخاطبین در رابطه‌ای تعاملی با سایت باشند. برگزاری یک مسابقه قدمی در همین راه آشنایی دوجانبه بود و فکر کردیم اگر نقدومعرفی کتاب (که موضوع اصلی کار وینش هم هست) موضوع مسابقه قرار بگیرد، مزیت‌هایی دارد. اول اینکه با انتخاب قالب نقدکتاب مخاطب ما با کاری که سایت قرار است انجام دهد آشناتر می‌شود. دیگر این‌که طیف بیشتری مخاطب مسابقه خواهند بود و برخلاف مسابقاتی از قبیل مسابقه داستان کوتاه، فقط آن‌هایی که هدف نویسنده شدن دارند وارد مسابقه نمی‌شوند. به همین علت مهلتی یک‌ماهه تعیین کردیم و کف و سقف نوشته‌ها را ۲۵۰ تا ۴۰۰ کلمه تعیین کردیم که البته برای شرح کتاب کم است، اما زمانه هم دوره و زمانه ایجاز است.

 

نقد min

مسابقه نقد و معرفی کتاب وینش در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شد و از برندگان آن طی رویدادی که در بوک‌لند آواسنتر در تیرماه ترتیب دادیم تقدیر به عمل آمد. در این پرونده می‌توانید نوشته‌های سه نفر اول مسابقه را به همراه گزارشی از چند و چون برگزاری این مسابقه بخوانید.

 

نقد کتاب وینش 150x84 1

گزارشی از مسابقه نقدکتاب وینش

مسابقه نقد کتاب وینش در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و نتایج ابتدای تیرماه مشخص و در رویدادی که در کتابفروشی بوک‌لند برگزار شد اعلام شدند. ده نفر جوایزی برنده شدند و نوشته‌های خوبی هم برجای ماند. امیدواریم با برنده‌ها همکاری‌های بیشتری در آینده داشته باشیم و در سال‌های آینده مسابقات بزرگتر و پردامنه‌تری هم برگزار کنیم. این نوشته، شرحی است بر این مسابقه و آمارهایی از مطالب رسیده به ما و گزارشی از آن‌چه در روز اعلام جوایز گذشت.

  این مقاله را ۳ نفر پسندیده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *