گوانجی و ۳۶۰ درجه جادویی (رمان کودک)

تولد یازده سالگی گوانجی، از همه‌ی روز تولد‌هایی که تا به حال داشته عجیب‌تر است.

چون یک کادوی جادویی می‌گیرد و به یه یک سفر عجیب و غریب می‌رود.

60000 تومان 54000 تومان

31 عدد در انبار

شناسه محصول: 1334 دسته: ,

گوانجی و ۳۶۰ درجه جادویی رمانی است اثر الهام مزارعی که برای کودکان گروه سنی 10+ سال نوشته شده است. الهام مزارعی نویسنده جوان شیرازی است که فعالیت‌هایش را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۸۳ آغاز کرد. سحر بردایی نیز تصویر‌گری‌های این کتاب را انجام داده است.

گوانجی روز تولد یازده سالگی‌اش از طرف پدر مرده‌اش یک چراغ مطالعه‌ی قدیمی هدیه می‌گیرد و به کمک غول چراغ به یک سفر دریایی عجیب و غریب می‌رود. او در این ماجراجویی با ریش بلوطی – رییس دزدهای دریایی – و افرادش به دنبال گنج سرسرخ‌ها می‌گردد. اما مثل اینکه پیدا کردن گنج، آن هم گنج دزدهای دریایی قدیمی از شکست دایناسورهای دریایی هم مشکل‌تر است. گوانجی نامی است که ریش‌بلوطی‌ها روی پسر داستان می‌گذارد و در زبان فارسی به معنای دلیر و پهلوان است.

گوانجی و ۳۶۰ درجه جادویی را نشر پیدایش در دسته‌ی رمان کودک منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر سرگرم کردن کودک، او را با شخصیت‌های، خوی‌ها و وضعیت‌های متفاوت و متنوعی آشنا می‌کند.

گزیده‌ای از کتاب گوانجی و ۳۶۰ درجه جادویی

من هری پاتر نیستم، ارباب حلقه‌ها هم نیستم، حتی جادوگر شهر اُز هم نیستم. فقط و فقط یک پسر معمولی هستم، در یک خانه‌ی معمولی، با یک هدیه‌ی تولدِ…. نه، به این هدیه نمی‌توان گفت معمولی، به نظر من که باید آن را یک هدیه‌ی… صبر کنید!
تا حالا فکر کرده‌اید مسخره‌ترین هدیه‌ی تولدی که می‌توانید بگیرید، چیست؟ نه! خب، راستش را بخواهید، من هم هیچ وقت به این فکر نکرده بودم. یعنی همیشه این طور به نظر می‌آید که هدیه باید یک چیز خیلی خیلی خوب باشد و به قول آدم بزرگ‌ها خیلی خیلی خاص، آن هم هدیه‌ی تولد یازده سالگی من که درست روز اول مدرسه باید از یک شخص خاص می‌گرفتم. این شخص، بابای فضانورد من بود.
گروه سنی

کودک 10+

قطع

پالتویی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

تعداد صفحه

108

شابک

9786002961334

نویسنده

الهام مزارعی

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

رمان کودک

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “گوانجی و ۳۶۰ درجه جادویی (رمان کودک)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز