چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم

به دنبال پیدا کردن راهی برای سحرخیزی هستند؟

شما می‌توانید از راهنمایی‌ها و روش‌هایی که در این کتاب گنجانده شده است، در خانه یا محل کار استفاده کنید و در نتیجه زندگی هماهنگی داشته باشید.

105000 تومان 94500 تومان

16 عدد در انبار

چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم نوشته کریستا گبهارت است و مسعود حجوانی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

سحرخیزی و نشاط صبحگاهی هم یاد گرفتنی است. این کتاب راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌ها را برای شادابی صبحگاهی به شما پیشنهاد می‌کند. روش‌هایی که وقت زیادی نمی‌گیرند و در خانه و محل کار به راحتی انجام می‌شوند. جغد یا چکاوک؟ انتخاب با شماست.

نشر پیدایش کتاب چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم

هرکسی می‌تواند با یک آزمون مقدار خواب لازم روزانه‌اش را پیدا کند در ساعت‌های مختلف به تختخواب بروید و در ساعت‌های مختلف بیدار شوید. بعد می‌توانید بهترین مرحله خواب را تشخیص دهید. تحقيقات نشان داده‌اند که آغاز ساعت خواب نباید حتما قبل از نیمه شب باشد. هرکسی که به ریتم و چرخش بدنش توجه داشته باشد، می‌تواند بهتر و راحت‌تر بخوابد و بیدار شود.

خواب‌های آخر هفته نباید چرخش خواب روزهای طول هفته را به هم بزند. کمی بیشتر خصوص چرخه خوابتان با دیگر افراد خانواده صحبت کنید. هریک از افراد خانواده چرخش خواب متفاوتی دارند؛ بنابراین همگی سعی در پیدا کردن زمان مناسب خواب خود داشته باشید.

اصطلاح «چرت زدن» یا «چرت كوتاه»(خواب کوتاه) دوباره وارد روند جوامع صنعتی شده و در بسیاری از کتاب‌ها درباره این گرایش سخن به میان آمده است. یک چرت کوتاه می‌تواند کارآیی را بالا ببرد. دیگر زمان آن گذشته است که خواب کوتاه بعدازظهر را یک عمل یا عادت بی مورد و نابجا بدانیم. بعد از مدرسه و غذای ظهر، چرت کوتاه، البته بدون تلویزیون و تلفن همراه، انرژی تازه‌ای به شخص می‌دهد. مسلما باید اسم این قبیل خواب‌ها را کمی تغییر داد؛ برای مثال باید گفت: «چرت کارآیی».

مترجم

مسعود حجوانی

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

148

شابک

9789643499679

نویسنده

کریستا گبهارت

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز