چگونه به خودباوری برسیم

در این کتاب نویسنده روش‌هایی را برایتان مشخص می‌کند تا از طریق آن بتوانید خودباوری‌تان را پرورش دهید.

195000 تومان 175500 تومان

20 عدد در انبار

چگونه به خودباوری برسیم نوشته دکتر ویندی درایدن است و مینا اخباری آزاد آن را به فارسی ترجمه کرده است.

ویندی درایدن به مدت ۳۰ سال در زمینه‌ی روان‌شناسی و مشاوره فعالیت کرده و تاکنون تالیف یا ویرایش بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب را برعهده داشته است. از جمله «اضطراب و افسردگی» و «گام به گام به سوی اعتماد به نفس». دکتر درایدن در حال حاضر پروفسور بخش تحقیقات روان‌درمانی در دانشکده‌ی گلداسمیتس دانشگاه لندن است.

خودباوری پیش از آنکه تلاشی دائمی به سوی تغییر و پیشرفت باشد، هنر پذیرفتن خودتان است. خود شما همان طور که هستید و با همه نقاط قوت و ضعفی که دارید. خودباوری در بطن شادی‌ها وجود دارد، زیرا تا زمانی که نتوانید خودتان را به عنوان انسان بپذیرید، نمی‌توانید به خشنودی حقیقی برسید. ویندی درایدن، پروفسور در زمینه تحقیقات روان‌درمانی و نویسنده بسیاری از کتاب‌های خودباوری، با بهره‌گیری از روش‌های عملی، حقیقی، آسان و نشاط‌‌ آور به هر فردی که می‌خواهد خود را از شر حس اضطراب، عدم اعتماد به نفس و نارضایتی خلاص کند، کمک می‌کند.

نشر پیدایش کتاب چگونه به خودباوری برسیم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب چگونه به خودباوری برسیم

نمی‌خواهم بگویم که همه‌ی مشکلات روان‌شناختی می‌توانند نشانه‌ای از کمبود اعتماد به نفس (یا آنچه که من در این کتاب به عنوان خود کم‌بینی از آن یاد می‌کنم) باشند،‌ اما بسیاری از آنها چنین هستند و همین موضوع دلیل من برای نگارش این کتاب است. به هر حال، مشکلات ناشی از خود کم‌بینی به شکل‌های بسیار متفاوتی ظاهر می‌شوند و در این فصل آغازین جنبه‌های مختلف این نگرش ناتوان‌کننده (نسبت به خودتان) را بررسی می‌کنیم.

مترجم

مینا اخباری آزاد

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

276

شابک

9789643497194

نویسنده

ویندی درایدن

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چگونه به خودباوری برسیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز