چگونه بهترین دوست خود باشیم

این کتاب به مخاطب می‌آموزد که چطور خود را همان گونه که هست، بپذیرد، احترام بگذارد و دوست داشته باشد.

149000 تومان 134100 تومان

20 عدد در انبار

«چگونه بهترین دوست خود باشیم» نوشته دکتر پل هاوک است و سارا طاهر آن را به فارسی ترجمه کرده است.

دکتر پل هاوک، روان‌شناس بالینی و عضو تمام‌وقت انجمن روان‌شناسان امریکا در راک ایسلند ایلینویز زندگی می‌کند. او در مورد موضوعات مختلف روان‌شناسی، سخنرانی‌های گسترده‌ای انجام داده و مقالات متعددی در مجلات پزشکی به چاپ رسانده است. از جمله آثار او می‌توان به: آرام باشید، چگونه برای خودتان به پا خیزید، چگونه آنچه را می‌خواهید انجام دهید و چگونه دوست بدارید و دوست داشته شوید، اشاره کرده که همگی توسط انتشارات شلدون به چاپ رسیده‌اند.

در این دنیا، هیچ کس کامل نیست و این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه خودتان را آن طور که هستید، بپذیرید. اگر به خودتان احترام بگذارید، دیگران نیز به شما احترام می‌گذارند. معقول‌ترین کاری که می‌توانید بکنید این است که بهترین دوست خود باشید.

نشر پیدایش کتاب «چگونه بهترین دوست خود باشیم» را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

 

گزیده‌ای از کتاب «چگونه بهترین دوست خود باشیم»:

تصور کنید به انتهای مسیر زندگی رسیده‌اید. در بستر مرگ آرمیده‌اید و آنچه را در زندگی به دست آورده‌اید، مرور می‌کنید. از خودتان بپرسید که آيا واقعا از زندگی لذت برده‌اید؟ آیا از به دنیا آمدنتان خوشحالید؟ اوقات خوبی داشته‌اید؟ آیا دوستان و آشنایان، از اینکه شما را در بستر مرگ می‌بینند، اندوهگینند و دلشان برایتان تنگ می‌شود؟

اگر می‌توانستید یک بار دیگر زندگی کنید، آيا دقیقا مثل حالا زندگی می‌کردید؟ آيا می‌توانید در کمال صداقت بگویید: «عالی بود»، «جذاب بود»، «از زندگی‌ام خوب لذت برده‌ام»؟

اگر می‌توانید، پس شما از آنچه من به آن «خودفراموشی» می‌گویم، رنج نمی‌برید.

 

مترجم

سارا طاهر

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

200

شابک

9789643494308

نویسنده

پل هاوک

ناشر

انتشارات پیدایش

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چگونه بهترین دوست خود باشیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *