چگونه با افرادی که مرا عصبانی می‌کنند کنار بیایم

با کمک این کتاب یاد می گیرید که مجبور نیستید به آنان اجازه دهید که با شما بدرفتاری کنند.

این کتاب را بخوانید و دیگر نگذارید کسی شما را عصبانی کند.

138000 تومان 124200 تومان

17 عدد در انبار

چگونه با افرادی که مرا عصبانی می‌کنند کنار بیایم نوشته دکتر پل هاوک است و مریم سلطانیه آن را به فارسی ترجمه کرده است.

دکتر پل هاوک، روان‌شناس بالینی و عضو تمام‌وقت انجمن روان‌شناسان امریکا در راک ایسلند ایلینویز زندگی می‌کند. او در مورد موضوعات مختلف روان‌شناسی، سخنرانی‌های گسترده‌ای انجام داده و مقالات متعددی در مجلات پزشکی به چاپ رسانده است. از جمله آثار او می‌توان به: آرام باشید، چگونه برای خودتان به پا خیزید، چگونه آنچه را می‌خواهید انجام دهید و چگونه دوست بدارید و دوست داشته شوید، اشاره کرده که همگی توسط انتشارات شلدون به چاپ رسیده‌اند.

سلطه‌گرها، قلدرها، از خودراضی ها، شلخته ها و… با رفتارهای تند و زننده شان اطرافیانشان را آزار می دهند. ممکن است این فرد رئیس، همکار، همسایه، دوست، همسر و یا حتی فرزندان باشد. شما گاهی به آنان ترحم کرده اید و گاهی از عصبانیت فشار خونتان بالا رفته است.

نشر پیدایش کتاب چگونه با افرادی که مرا عصبانی می‌کنند کنار بیایم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب چگونه با افرادی که مرا عصبانی می‌کنند کنار بیایم

پس از ۴۳ سال تجربه، در نقش روان‌شناسی بالینی، این شانس را داشته‌ام که روی انسان‌ها و جزییات ذات و سرشتشان، با تمام تنوع نامحدودی که دارند، مطالعه کنم. در این مدت، از اینکه می‌توانم به بیمارانم کمک کنم تا در مسیر عادی زندگی، به راه خود ادامه دهند بسیار خرسند بوده‌ام. و همیشه در جلسات مشاوره‌ام تلاش کرده‌ام که چنان تصویر شفافی از وضعیت و شرایط مراجعان به خودشان ارائه دهم تا دریابند که چطور بی آنکه متوجه باشند در وجود خودشان خشم و نفرت، عصبانیت و عداوت را ایجاد می‌کنند.

مترجم

مریم سلطانیه

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

184

شابک

9789643494339

نویسنده

پل هاوک

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چگونه با افرادی که مرا عصبانی می‌کنند کنار بیایم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز